На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
253 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Монітор пацієнта. Документи готуються та викладаються українською мовою. Тендерну документацію (далі – документація) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) (зі змінами) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-003295-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 14 жовтня, 11:19 |
Монітор пацієнта
Очікувана вартість закупівлі | 253 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 267.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 24 жовтня, 13:00 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Монітор пацієнта6 штука Адреса поставки: 12440, Україна, Житомирська область, Житомир. район, с.Зарічани, Бердичівське шосе, 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні |
Оплата проводиться після поставки товару на аптечний склад.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01526394 |
Поштова адреса | 12440, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Зарічани |
Ім'я |
Валентина Тарасюк |
Телефон | +380412438377 |
Ел. пошта | narkozt@i.ua |