На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-004287-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 19:00 |
Дата останніх змін | 14 жовтня, 15:28 |
Строк поставки товару |
15 робочих днів з моменту здійснення заявки замовником — 0% 10 робочих днів з моменту здійснення заявки замовником — 10% 5 робочих днів з моменту здійснення заявки замовником — 15% |
---|---|
Умови оплати |
оплата протягом 10 робочих днів з дати підписання видаткової накладної — 0% оплата протягом 20 робочих днів з дати підписання видаткової накладної — 10% оплата протягом 30 робочих днів з дати підписання видаткової накладної — 15% |
Очікувана вартість закупівлі | 28 717 399.12 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 143 587.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 287 173.99 UAH |
Початок аукціону | 23 жовтня, 11:17 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (береза, дуб, граб)14388.7 метр кубічний Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.* Строк: до 25.12.2024 11:40 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Розрахунки проводяться Замовником після отримання товару та підписання видаткової накладної обома Сторонами, шляхом здійснення Замовником безготівкового перерахунку на банківський рахунок Постачальника відповідної вартості поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЕВ м. Житомир |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08492505 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20 |
Ім'я |
Лось Марія Юріївна ( ) |
Телефон | +380976328249 |
Ел. пошта | losmasha0511@gmail.com |