На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: підставою для організації і проведення закупівлі є Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022р. №1275 "Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану"
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-012010-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 жовтня, 16:10 |
В ціну товару входять наступні витрати (послуги): доставка, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, монтаж та налаштування турнікету, монтаж системи ІБП, встановлення та програмування зчитувача, прокладання кабелю, прокладання кабель-каналу, монтаж кронштейнів, монтаж і програмування контролера системи доступу, монтаж і налаштування активного мережевого обладнання, збірка та установка робочого місця, пусконалагоджувальні роботи, створення первинної бази даних, загальне налаштування системи.
Очікувана вартість закупівлі | 120 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 600.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 22 жовтня, 14:02 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
система контролю та управління доступом (СКУД)1 комплект Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Соборна, 12А, кабінет №113 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42961000-0, Системи керування та контролю |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Рівненської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04057758 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Соборна,12А |
Ім'я |
Тетяна Скляр |
Телефон | +380982738276,+380990162541 |
Ел. пошта | tender.rivne@gmail.com |