На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
380 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість товару, що передається у власність повинна відповідати наступним показникам: Група порід перша Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 Так Вид неколоті Порода деревини граб, дуб звичайний, ясен звичайний. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником впродовж 30 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної). Форма розрахунків: безготівкова. Фінансування Договору може змінюватися в залежності від реального фінансування на 2024 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2024 рік. У разі затримання фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником на свій рахунок коштів, призначених на фінансування закупівлі. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника, але не пізніше 31 грудня 2024 року. Перша поставка товару повинна бути здійснена протягом 3 (трьох) робочих днів після підписання договору. Кожна наступна поставка партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки від Замовника. Поставка Товару здійснюється в робочі дні та години: з понеділка по п’ятницю, з 08:00 год. до 16:00 год., транспортним засобом Постачальника, об’єм кузова якого до 10 м3, що обумовлено територіальними особливостями заїзду до господарського двору закладів дошкільної освіти. Умови транспортування Товару повинні усувати можливість засмічення та понаднормативні втрати Товару. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється Постачальником за наступними адресами закладів дошкільної освіти Замовника: - Теребовлянський дитячий ясла-садок "Ромашка" загального розвитку, що знаходиться у комунальній власності Теребовлянської міської ради (48100, Тернопільська область, Тернопільський район, м.Теребовля, вул. Паращука 16 А); - Теребовлянський дитячий ясла-садок "Сонечко" загального розвитку, що знаходиться в комунальній власності Теребовлянської міської ради (48100 Тернопільська область, Тернопільський район, м.Теребовля, вул. Паращука 16); - Теребовлянський дитячий ясла-садок “Теремок”, що знаходиться в комунальній власності Теребовлянської міської ради Тернопільської області (48100 Тернопільська область, Тернопільський район, м.Теребовля, вул. Шевченка 202)Згорнути
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2914620311 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Чубай Руслан |
Телефон | +380964278286 |
Ел. пошта | rus4008@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-013461-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 380 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:28 |
Деревина дров’яна200 метр кубічний Адреса поставки: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, 48100 Україна Тернопільська область Теребовля Шевченка, 8 (ДНЗ "Теремок", Тернопільська область, м. Теребовля, вул.Шевченка 202; ДНЗ "Сонечко" Терновільська область, м. Теребовля, вул. Паращука 16; ДНЗ "Ромашка" 48100, Тернопільська область, Тернопільський район, м.Теребовля, вул. Паращука 16 48100, Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Паращука 16 А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина Профіль: Деревина дров’яна |
|
Група порід | третя, друга, перша |
---|---|
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 | |
Вид | неколоті, колоті |
Природна вологість | |
Порода деревини | клен гостролистий, ялина європейська, акація, сосна звичайна, вільха чорна, бук, ясен звичайний, дуб червоний, черешня, берест, дуб звичайний, твердолистяні, хвойні, осика, м'яколистяні, береза, липа, граб, в`яз |
Довжина | 0.25 - 4, м |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40650849 |
Поштова адреса | 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Шевченка, буд. 8 |
Ім'я |
Марта Смільницька |
Телефон | +30976101990 |
Ел. пошта | sm.marta89@gmail.com |