На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
504 860.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Кейтеринг – спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає організацію, доставку, реалізацію готових страв, виготовлених у тому числі із використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування відповідно до Постанови КМУ від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Мова тендерної пропозиції – українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-014886-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 16:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 504 860.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 524.30 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій1 послуга Адреса поставки: 76006, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. 24 Серпня, буд. 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3164403410 |
---|---|
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул.Симоненка Василя, будинок 26, квартира 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Григорій Мазурик |
Телефон | +380666469048 |
Ел. пошта | mazuryk2020@gmail.com |
відсутні
Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 35 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Акти про надання послуг подаються Виконавцем Замовнику за такий розрахунковий період: з 20 числа поточного місяця по 19 число наступного місяця. Замовник здійснює оплату по Договору у разі виникнення платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) відповідно до статті 23 Бюджетного Кодексу України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛІЦЕЙ № 25 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 19400558 |
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ 24 СЕРПНЯ, будинок 13 |
Ім'я |
Галина Івасюк |
Телефон | +380982945645 |
Ел. пошта | lyudaburak@gmail.com |