На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
447 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-014930-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 листопада, 23:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 447 200.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 236.00 UAH без ПДВ |
---|
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень1 послуга Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55511000-5, Послуги їдалень та інших кафе закритого типу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2988107166 |
---|---|
Поштова адреса | 80383, Україна, Львівська область, Малехів, Шухевича, 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сербін Наталія Романівна |
Телефон | +380982537583 |
Ел. пошта | n.serbin@ukr.net |
субпідряд не залучається
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22416862 |
Поштова адреса | 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10 |
Ім'я |
Дуда Олег Орестович |
Телефон | 380997783112 |
Ел. пошта | radist.tender@gmail.com |