На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4800.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: !!!Зверніть увагу!!! Кількість товару зазначена у найменшій одиниці виміру. !!! Для підтвердження швидкого та ощадливого забезпечення Замовника Товаром, Постачальник, під час укладання Договору, має надати довідки від виробника(ів) або заявника(ів) або представника(ів) (представництва), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України та підтверджуються документами за підписом виробника/заявника, щодо можливостей забезпечення своєчасного постачання Товару. Довідка має містити: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO. Постачальник повинен передати/поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України та вимогам, визначеним у Договорі. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Документи, що засвідчують якість та відповідність Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент передачі Товару відповідно до заявки Замовника. Термін придатності Товару на момент фактичного прийняття Товару має становити не менше, як 75 % (сімдесят п’ять) відсотків від терміну придатності, встановленого виробником, якщо інший термін придатності не буде погоджений Сторонами
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-15-002870-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 800.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Ампіцилін/сульбактам порошок для розчину для ін'єкцій 1000 мг/500 мг50 штука Адреса поставки: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33650000-1, Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори Профіль: Ампіцилін/сульбактам порошок для розчину для ін'єкцій 1000 мг/500 мг Код INN/МОЗ МНН: ampicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin and beta-lactamase inhibitor Профіль: Ампіцилін/сульбактам порошок для розчину для ін'єкцій 1000 мг/500 мг |
|
Класифікація згідно АТХ | J01CR01 |
---|---|
Класифікація згідно МНН | Ampicillin and beta-lactamase inhibitor |
Форма випуску | Порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій, Порошок для розчину для ін'єкцій |
Доза діючої речовини | 1000 мг/500 мг |
Тип пакування | Флакон |
Термін поставки Товару до 25 грудня 2024 року. Постачальник забезпечує доставки Товару Замовнику переважно в робочі дні та робочий час (з 8-00 до 16-00), а за погодженням із Замовником поза межами робочого часу. Постачальник має упакувати Товар у транспортну упаковку таким чином, щоб не допустити псування, пошкодження та/або знищення Товару під час його транспортування, навантажувально-розвантажувальних робіт та забезпечити виконання вимог, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму. Упаковки лікарських засобів мають відповідати тим, що зареєстровані в Державному фармакологічному центрі МОЗ України, не повинні бути пошкоджені, розкриті, не укомплектовані чи недоукомплектовані.
Тип оплати:
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
До ціни Товару включені всі витрати Постачальника, які він може понести у зв’язку із виконанням ним обов’язків за Договором, в тому числі витрати, безпосередньо пов’язані з Товаром, витрати, пов’язані із забезпеченням схоронності, транспортуванням, пакуванням, маркуванням, страхуванням та доставкою Товару до місця поставки за Договором тощо. Розрахунки за фактично отриманий належної якості Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після підписання Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01998644 |
Поштова адреса | 66101, Україна, Одеська область, Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |
Ім'я |
Олеся Усатенко |
Телефон | +380668589366,+380486621201 |
Ел. пошта | balta_crb@ukr.net |