На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк (термін) надання послуг: впродовж трьох місяців з дати укладання Договору.* Загальний строк надання послуг до 31.01.2025 року (включно)** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-15-003789-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 09:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 552 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 040.00 UAH з ПДВ |
---|
1. Послуги по підготовці членів добровільних пожежних дружин виробничих об`єктів.1 послуга Адреса поставки: Україна, Послуги з організації теоретичного навчання здійснюються за дистанційною формою навчання з використанням платформи/ сервісу для дистанційного навчання., Послуги з організації практичного навчання проводяться після проходження теоретичного навчання за очною формою на базі Замовника послуг. Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80511000-9, Послуги з навчання персоналу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36055819 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анастасія Ремінська |
Телефон | +380686137973 |
Ел. пошта | nasta19872012@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-06 10:05:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-07 10:05:14
Опис
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ: 1. Учасником завантажено «Опитувальник Контрагента - юридичної особи», наявність якого передбачена Додатком №5 до тендерної документації (файл з назвою «опитувальник.pdf»), заповнений не в повному обсязі, а саме не зазначені відомості в пункті 2 Опитувальника та не надана відповідь «так» або «ні» в розділах Опитувальника. Також пунктом 8.3 Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів/Учасників,- учасник не надав Структуру власності. 2. Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надано: Довідку №95 від 17.10.2024 (документ в складі файлу з назвою «довідки - АТ по тендеру.pdf»), Договір №327 від 19.04.2024 з Актом здавання-приймання послуг від 14.06.2024р. (файл з назвою «аналогічний договір.pdf.») та Лист-відгук №01-2052/01-06 від 16.10.2024 (файл з назвою «лист-відгук.pdf.»). При цьому, Довідка № 95 від 17.10.2024 не містить інформацію щодо строку дії договору, статусу виконання та наявності претензійної роботи. Крім того, у вказаній Довідці № 95 від 17.10.2024 зазначений предмет договору: «надання послуг з підготовки членів Добровільної пожежної охорони (професійно-технічна освіта)», що відрізняється від того, який вказаний у Договорі №327 від 19.04.2024р. (п.1.1. розділу 1 Предмет Договору, Протокол погодження договірної ціни до договору), а також Акті здавання-приймання послуг від 14.06.2024р. та Листі – відгуку №01-2052/01-06 від 16.10.2024. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога п.1 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №5 до тендерної документації. 2. Вимога п.1 ч.1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно надати оновлений коректно заповнений «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» згідно Додатку №5 до тендерної документації та Структуру власності (вкладка «Додаток – структура власності» Додатку №5 до тендерної документації). 2. Учаснику необхідно надати оновлені документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Аліна Долгополова |
Телефон | +380532515489 |
Ел. пошта | alina.dolgopolova@ugv.com.ua |