На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
309 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-15-006423-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 309 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 090.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальної техніки (поточний ремонт крана маніпулятора HIAB 102-2) (Код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)1 послуга Адреса поставки: 00000, Україна, м. Київ, Адреса СТО Учасника Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів за предметом Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальної техніки (поточний ремонт крана маніпулятора HIAB 102-2) (Код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) – Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОК» (код ЄДРПОУ 23899799) на підставі абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, а саме: - Відповідно до вимог п. 3. ДОДАТКУ 3 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування щодо ремонту спеціальної техніки до станції технічного обслуговування (далі – СТО) висуваються наступні вимоги: 3.1. СТО повинна бути розміщена в м. Києві або 10 км від межі м. Києва (Учасник надає довідку в довільній формі, де повинен вказати конкретне місцезнаходження СТО); - СТО повинна мати відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу відповідальну за якість наданих послуг); - СТО повинна здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування і ремонту спеціальних транспортних засобів замовника (Учасник надає гарантійний лист про можливість здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування і ремонту спеціальної техніки замовника); - СТО повинна мати обладнання для проведення капітальних ремонтів гідросистем; - обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу; - прес гідравлічний з максимальним зусиллям не менше 10 тон; -- професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування спеціальної техніки. - зручну транспортну розв’язку для під’їзду до СТО (Учасник надає план-схему проїзду вантажними транспортними засобами Замовника з адреси їх розташування: вул. Старонаводницька, 12, м. Київ, до місцезнаходження СТО Учасника та обратно, з урахуванням правил дорожнього руху); - закриту територію для зберігання спеціальної техніки під охороною; - здійснення щоденного позачергового прийому спеціальної техніки Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні протягом 1 години з моменту подачі транспортного засобу; - кількість оглядових ям СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 1-го транспортного засобу Замовника; - наявність на території СТО складу запасних частин (вказати адресу розташування складу запасних часних); - інформаційно-технічна підтримка.» Учасником в складі пропозиції не надано документів: «Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 3.1, у разі, якщо обладнання та механізми власні, Учасник повинен надати: - розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (бухгалтера) (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 3.1, у разі якщо обладнання та механізми знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування обладнанням та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами.». Крім того учасником не надано: Розділ 2 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), п. 1.1., п. 1.2 п.п. 1.22., п.п.1.2.3, п. 1.3 « Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.) та приміщення для проведення ремонтних робіт та обслуговування спеціальної техніки, власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходження. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.1., Учасник повинен надати скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на зазначені приміщення (договір оренди, тощо). 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі за встановленою формою: (таблиця) Примітки: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. У разі відсутності в штатному розписі учасника посади уповноваженої особи з ведення кадрової роботи та/або головного бухгалтера або функції уповноваженої особи з ведення кадрової роботи та/або головного бухгалтера покладено на іншого працівника/працівників, учасник зазначає такі відомості в довідці про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до поставки товарів, які є предметом закупівлі. 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. 1.2.3. Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі пропозиції учасника). 1.3. Наявність в учасника закупівлі досвіду виконання аналогічного договору: Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору на надання послуг по ремонту і технічному обслуговуванню мототранспортних засобів і супутнього обладнання в кількості не менше одного договору за 2023-2024 роки. Довідка повинна містити наступні відомості: назва замовника з номером телефону, рік надання послуг, обсяг Послуг по договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі) та результат виконання договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі). Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачає надання копій договору з усіма додатками, копій актів наданих послуг за договором. Разом із договором надається Лист-відгук із зазначенням якісного виконання договору П. 1, 2, 3, 4, 4 ,6 ,7 ,8 Розділу 3. Інші вимоги замовника: «1. Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг та копію договору, що підтверджує здійснення утилізації небезпечних відходів, які утворюються в результаті надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з організацією, яка проводить таку діяльність відповідно до чинного законодавства України та має відповідну ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. 2. Учасник повинен надати сертифікат на систему екологічного управління у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого акредитованим у відповідній сфері органом (надати копію такого сертифікату та копію атестату про акредитацію такого органу сертифікації). 3. Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням (Додаток №3). 4. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України. 5. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що учасник не є особою, на яку розповсюджується дія мораторію згідно з Постановою КМУ від 03.03.2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»; що учасник не створений та не зареєстрований відповідно до законодавства Російської Федерації (надалі – РФ); що кінцевими бенефіціарними власникими, членими або учасниками (акціонерами) учасника, що мають в статутному капіталі 10 і більше відсотків, не є РФ, громадяни РФ, або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства РФ. 6. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що Учасник зобов'язується власними силами із залученням необхідної кількості працівників та техніки надати Замовнику послуги належної якості протягом 5 днів з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні, на станції технічного обслуговування Учасника. 7. Довідка в якій Учасник зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде укладено, у разі визначення Учасником переможцем закупівлі. СТО субпідрядника/співвиконавця повинна бути розміщена в м. Києві або 10 км від межі м. Києва. 8. Для підтвердження відповідності умовам надання Послуг, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен також надати гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учаснику необхідно гарантувати про те, що надання Послуг буде провадитися з урахуванням вимог Закону України «Про дорожній рух» від 30.06.1993 року № 3353-XII (із змінами), Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III (із змінами), Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року № 1023-XII (із змінами), наказу Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 № 615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», наказу Міністерства інфраструктури України від 26 липня 2013 року № 550 «Про затвердження Правил експлуатації колісних транспортних засобів.» п. 4 . ДОДАТКУ 3 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Гарантійний лист що - Строк виконання Учасником ремонту спеціальної техніки не повинен перевищувати 2 діб з моменту передачі автомобіля на СТО. При цьому, Учасник повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення технічного обслуговування та ремонтування спеціальної техніки Замовника» Учасником в складі пропозиції не надано Гарантійного листа про що - Строк виконання Учасником ремонту спеціальної техніки не повинен перевищувати 2 діб з моменту передачі автомобіля на СТО. При цьому, Учасник повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення технічного обслуговування та ремонтування спеціальної техніки Замовника. п. 6 . ДОДАТКУ 3 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними, про що Учасник надає в складі тендерної пропозиції гарантійний лист» Учасником в складі пропозиції не надано Гарантійного листа про що, Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними. 2. Відповідно до абз. 2 п. 43 Постанови невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, у зв'язку з чим, відсутня підстава надання учаснику 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови при наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОК» (код ЄДРПОУ 23899799, передбачених абзацем 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з пунктом 46 Постанови
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів за предметом Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальної техніки (поточний ремонт крана маніпулятора HIAB 102-2) (Код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) – Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОК» (код ЄДРПОУ 23899799) на підставі абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, а саме: - Відповідно до вимог п. 3. ДОДАТКУ 3 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування щодо ремонту спеціальної техніки до станції технічного обслуговування (далі – СТО) висуваються наступні вимоги: 3.1. СТО повинна бути розміщена в м. Києві або 10 км від межі м. Києва (Учасник надає довідку в довільній формі, де повинен вказати конкретне місцезнаходження СТО); - СТО повинна мати відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу відповідальну за якість наданих послуг); - СТО повинна здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування і ремонту спеціальних транспортних засобів замовника (Учасник надає гарантійний лист про можливість здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування і ремонту спеціальної техніки замовника); - СТО повинна мати обладнання для проведення капітальних ремонтів гідросистем; - обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу; - прес гідравлічний з максимальним зусиллям не менше 10 тон; -- професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування спеціальної техніки. - зручну транспортну розв’язку для під’їзду до СТО (Учасник надає план-схему проїзду вантажними транспортними засобами Замовника з адреси їх розташування: вул. Старонаводницька, 12, м. Київ, до місцезнаходження СТО Учасника та обратно, з урахуванням правил дорожнього руху); - закриту територію для зберігання спеціальної техніки під охороною; - здійснення щоденного позачергового прийому спеціальної техніки Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні протягом 1 години з моменту подачі транспортного засобу; - кількість оглядових ям СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 1-го транспортного засобу Замовника; - наявність на території СТО складу запасних частин (вказати адресу розташування складу запасних часних); - інформаційно-технічна підтримка.» Учасником в складі пропозиції не надано документів: «Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 3.1, у разі, якщо обладнання та механізми власні, Учасник повинен надати: - розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (бухгалтера) (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 3.1, у разі якщо обладнання та механізми знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування обладнанням та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами.». Крім того учасником не надано: Розділ 2 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), п. 1.1., п. 1.2 п.п. 1.22., п.п.1.2.3, п. 1.3 « Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.) та приміщення для проведення ремонтних робіт та обслуговування спеціальної техніки, власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходження. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.1., Учасник повинен надати скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на зазначені приміщення (договір оренди, тощо). 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі за встановленою формою: (таблиця) Примітки: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. У разі відсутності в штатному розписі учасника посади уповноваженої особи з ведення кадрової роботи та/або головного бухгалтера або функції уповноваженої особи з ведення кадрової роботи та/або головного бухгалтера покладено на іншого працівника/працівників, учасник зазначає такі відомості в довідці про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до поставки товарів, які є предметом закупівлі. 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. 1.2.3. Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі пропозиції учасника). 1.3. Наявність в учасника закупівлі досвіду виконання аналогічного договору: Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору на надання послуг по ремонту і технічному обслуговуванню мототранспортних засобів і супутнього обладнання в кількості не менше одного договору за 2023-2024 роки. Довідка повинна містити наступні відомості: назва замовника з номером телефону, рік надання послуг, обсяг Послуг по договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі) та результат виконання договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі). Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачає надання копій договору з усіма додатками, копій актів наданих послуг за договором. Разом із договором надається Лист-відгук із зазначенням якісного виконання договору П. 1, 2, 3, 4, 4 ,6 ,7 ,8 Розділу 3. Інші вимоги замовника: «1. Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг та копію договору, що підтверджує здійснення утилізації небезпечних відходів, які утворюються в результаті надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з організацією, яка проводить таку діяльність відповідно до чинного законодавства України та має відповідну ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. 2. Учасник повинен надати сертифікат на систему екологічного управління у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого акредитованим у відповідній сфері органом (надати копію такого сертифікату та копію атестату про акредитацію такого органу сертифікації). 3. Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням (Додаток №3). 4. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України. 5. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що учасник не є особою, на яку розповсюджується дія мораторію згідно з Постановою КМУ від 03.03.2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»; що учасник не створений та не зареєстрований відповідно до законодавства Російської Федерації (надалі – РФ); що кінцевими бенефіціарними власникими, членими або учасниками (акціонерами) учасника, що мають в статутному капіталі 10 і більше відсотків, не є РФ, громадяни РФ, або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства РФ. 6. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що Учасник зобов'язується власними силами із залученням необхідної кількості працівників та техніки надати Замовнику послуги належної якості протягом 5 днів з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні, на станції технічного обслуговування Учасника. 7. Довідка в якій Учасник зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде укладено, у разі визначення Учасником переможцем закупівлі. СТО субпідрядника/співвиконавця повинна бути розміщена в м. Києві або 10 км від межі м. Києва. 8. Для підтвердження відповідності умовам надання Послуг, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен також надати гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учаснику необхідно гарантувати про те, що надання Послуг буде провадитися з урахуванням вимог Закону України «Про дорожній рух» від 30.06.1993 року № 3353-XII (із змінами), Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III (із змінами), Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року № 1023-XII (із змінами), наказу Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 № 615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», наказу Міністерства інфраструктури України від 26 липня 2013 року № 550 «Про затвердження Правил експлуатації колісних транспортних засобів.» п. 4 . ДОДАТКУ 3 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Гарантійний лист що - Строк виконання Учасником ремонту спеціальної техніки не повинен перевищувати 2 діб з моменту передачі автомобіля на СТО. При цьому, Учасник повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення технічного обслуговування та ремонтування спеціальної техніки Замовника» Учасником в складі пропозиції не надано Гарантійного листа про що - Строк виконання Учасником ремонту спеціальної техніки не повинен перевищувати 2 діб з моменту передачі автомобіля на СТО. При цьому, Учасник повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення технічного обслуговування та ремонтування спеціальної техніки Замовника. п. 6 . ДОДАТКУ 3 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними, про що Учасник надає в складі тендерної пропозиції гарантійний лист» Учасником в складі пропозиції не надано Гарантійного листа про що, Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними. 2. Відповідно до абз. 2 п. 43 Постанови невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, у зв'язку з чим, відсутня підстава надання учаснику 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови при наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОК» (код ЄДРПОУ 23899799, передбачених абзацем 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з пунктом 46 Постанови
Код ЄДРПОУ | 23899799 |
---|---|
Поштова адреса | 25014, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, УЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 1, кімната 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Боровик Артем |
Телефон | 380990373767 |
Ел. пошта | Artem.Borovik@gmail.com |
Замовник здійснює оплату протягом 120 календарних днів з дати отримання рахунку на оплату за умови відповідності суми до оплати загальній вартості Послуг, визначеній в оригіналах Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг відповідного звітного періода, а також за умови реєстрації Виконавцем до дати оплати належним чином оформлених відповідних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359115 |
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. АНДРІЯ ІВАНОВА, будинок 19 |
Ім'я |
Зьола Ігор Дмитрович |
Телефон | 380442800391 |
Ел. пошта | tender_deu_pechersk@ukr.net |