На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-15-007603-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 11:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 16 780 749.61 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 167 807.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 503 422.48 UAH |
Послуги з капітального ремонту двигунів Сaterpillar7 послуга Адреса поставки: Україна, Полтавська область та/або інша область України за територіальним місцем розташування виробничої бази Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі. Строк: до 15.11.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39817204 |
---|---|
Поштова адреса | 50019, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг,, ВУЛИЦЯ ПРОРІЗНА, будинок 87/15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Гончарова |
Телефон | +380564096500 |
Ел. пошта | ooo.dtskr@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-11 09:23:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 09:23:50
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 6. додатку 2.1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» учасник має надати підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано Гарантійний лист, форма якого не відповідає тендерній. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п. 6. додатку 2.1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій»: На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги п. 6. додатку 2.1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» в складі тендерної пропозиції надати: Підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою.
Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг (за кожною окремою Заявкою), та отримання від Виконавця рахунку на оплату, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Роман Гетя |
Телефон | +380444612959 |
Ел. пошта | roman.getia@ugv.com.ua |