На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Період уточнень
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до пунктів 8, 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-15-008235-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 13:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 50 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Автоматизоване робоче місце у складі: - Системний блок персонального комп’ютера - Клавіатура - Маніпулятор типу «миша» - Операційна система3 штука Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Героїв Майдану 19/2 Строк: до 15.11.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Оплата товару здійснюється в кількості й асортименті, відповідно до видаткової накладної та специфікації (згідно додатку №1 до договору), в термін 10 (десяти) календарних днів з моменту передачі товару, в безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34769728 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, буд. 19/2 |
Ім'я |
Валерій Вальчук |
Телефон | +380673841844 |
Ел. пошта | valero9001@ukr.net |