На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-15-011213-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 15:43 |
Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі | 483 840.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 419.20 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 23 жовтня, 12:44 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Портативний дисплейний модуль Archer PDM-102 або еквівалент8 штука Адреса поставки: 08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39 Строк: до 30.11.2024 15:22 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30231310-3, Плоскопанельні дисплеї |
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 10 робочих днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 10 робочих днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Пристолична сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04527520 |
Поштова адреса | 08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Ім'я |
Гольоса Юлія Олександрівна ( ) |
Телефон | +380459535164 |
Ел. пошта | zakupka_rada@ukr.net |