На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
380 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Розрахунки з Учасником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту з моменту підписання Сторонами двостороннього Акту приймання-передачі, у якому зазначають асортимент, комплектність, кількість та вартість Товару, що передається Замовнику, та отримання всіх супровідних документів на товар згідно п. 5.5.1 даного Договору, крім випадку, передбаченого п.4.5. Договору. 4.2. Замовник не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 4.3. Оплата Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника в безготівковій формі. 4.4. Оплата за Договором вважається здійсненою з моменту списання грошових коштів з рахунку Замовника. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-000831-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 380 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ДК 021:2015:34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Розкидач піску РП-3 (або еквівалент))1 одиниця Адреса поставки: 20401, Україна, Черкаська область, м. Тальне, вул. Соборна, 30 Б Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34220000-5, Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 30976452 |
---|---|
Поштова адреса | 54025, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр.Героїв України, будинок 113 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Сергеевна Кошкадамян |
Телефон | +380675113989 |
Ел. пошта | tender1@technotorg.com |
Розрахунки з Учасником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту з моменту підписання Сторонами двостороннього Акту приймання-передачі, у якому зазначають асортимент, комплектність, кількість та вартість Товару, що передається Замовнику, та отримання всіх супровідних документів на товар згідно п. 5.5.1 даного Договору, крім випадку, передбаченого п.4.5. Договору. 4.2. Замовник не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 4.3. Оплата Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника в безготівковій формі. 4.4. Оплата за Договором вважається здійсненою з моменту списання грошових коштів з рахунку Замовника. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Тальне-Сервіс" Тальнівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31525663 |
Поштова адреса | 20401, Україна, Черкаська область, м. Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 30 Б |
Ім'я |
Ірина Добріян |
Телефон | +380674224187 |
Ел. пошта | kp-talne-servis@ukr.net |