На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Період уточнень
Опис закупівлі: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, Червоноградський район, місто Червоноград; Львівська область, місто Львів. Місце поставки (передачі) Товару у зв’язку з можливими поставленими завданнями на Замовника згідно його Положення про військову частину Т0200 можуть бути протягом строку дії договору зміненими. При цьому, вартість товару у зв’язку зі зміною місця поставки (передачі) товару не підлягає збільшенню і Замовник не відшкодовує Постачальнику будь-яких витрат на транспортування (доставку) товару. Місце поставки товару, графік поставок та розмір партій товару визначається в усних або письмових Заявках Замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-004396-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 11:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 169 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 845.00 UAH з ПДВ |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Буряк столовий свіжий (ДСТУ 7033:2009)3500 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.11.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Морква свіжа (ДСТУ 7035:2009)5000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.11.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33158337 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Андрій Пасічник |
Телефон | +380324932153 |
Ел. пошта | tendt0200@dsst.gov.ua |