На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
78 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Умови поставки: Доставка товару повинна здійснюватись 1-2 рази на тиждень на підставі заявок Замовника до комори кожного навчального закладу окремо, згідно дислокації (додаток 2 до проекту договору). Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Умови оплати товару: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 5 (п’ять) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-005283-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 78 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92212000 кілограм Адреса поставки: 67220, Україна, Одеська область, Березівський район, згідно Дислокації навчальних закладів Коноплянської сільської ради для постачання товару (Додаток 2 до Проекту договору) Строк: до 31.12.2024 11:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Назва організації | Коноплянська сільська рада Березівського району Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04378439 |
Поштова адреса | 67220, Україна, Одеська область, Конопляне, вул. 30-річчя Перемоги 70 |
Ім'я |
Мітрова Альбіна Павлівна ( ) |
Телефон | +380956751152 |
Ел. пошта | albina_tender@ukr.net |