На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-007561-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 16:27 |
УМОВИ ДОГОВОРУ: 1. Виконавець зобов’язаний скласти та надати (направити) на адресу Замовника, протягом 5 (п’яти) робочих днів після надання Послуг, що є предметом закупівлі, 2 (два) примірники підписаного Акта. 2. Замовник протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання від Виконавця Акта розглядає його, і, у разі відсутності зауважень (заперечень), підписує його та 1 (один) примірник повертає Виконавцю або складає і направляє (надає) на адресу Виконавця мотивовану відмову від його підписання. 3. Найменування (номенклатура), кількість (шт. / людино-годин) та ціна запасних частин / послуг, які планується використовувати / надавати Виконавцем під час ремонту транспортних засобів, повинна попередньо погоджуватися з представником Замовника. 4. Вартість запасних частин, які Виконавець планує використати під час ремонту автомобілів Замовника, не повинна перевищувати середньої вартості такого товару на ринку або аналогічну за характеристиками продукцію. 5. Замовник має право: 5.1. контролювати якість надання Послуг та використаних запасних частин у строки, встановлені Договором та заявками на надання Послуг. 5.2. бути присутнім під час здійснення технічного обслуговування ТЗ в ремонтній зоні та візуально спостерігати за ходом ремонту. 5.3. надавати власні запасні частини та витратні матеріали для використання під час проведення ремонтних робіт Виконавцем, при умові дотримання вимог до їх якості. Факт встановлення таких запчастин вказується окремим пунктом у акті наданих послуг.
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 24 жовтня, 15:23 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання250 людино-година Адреса поставки: Україна Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Розрахунки за надані послуги проводяться у безготівковому порядку шляхом перерахування Замовником на поточний рахунок Виконавця грошових коштів після підписання Замовником та Виконавцем Акту приймання-передачі наданих послуг в термін до 15 банківських днів при наявності бюджетних призначень на ці цілі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20001668 |
Поштова адреса | 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. ВІДІНСЬКА, буд. 4 |
Ім'я |
Юрій ГОНЧАРУК |
Телефон | +380962069483 |
Ел. пошта | workvgz@i.ua |