На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 968 878.49 UAH
1 238 317.75 UAH
1 730 560.74 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 20.12.2024.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-007404-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 13:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 238 317.75 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 6 191.59 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 37 100.00 UAH |
Початок аукціону | 25 жовтня, 14:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
лот 1 - 33192230-3 Операційні столи - Стіл хірургічний з рентген-прозорою панеллю (35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний) - 1 шт.1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 13:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2023: 35379, Стіл операційний універсальний електрогідравлічний |
Умови оплати |
поставка товаруРозрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 робочих днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 730 560.74 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 8 652.80 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 51 900.00 UAH |
Початок аукціону | 25 жовтня, 14:54 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
лот 2 - 33192230-3 Операційні столи - Операційний стіл електрогідравлічний (33152 Універсальний операційний стіл електромеханічний) - 1 шт.1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 13:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2023: 33152, Універсальний операційний стіл електромеханічний |
Умови оплати |
поставка товаруРозрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 робочих днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012906 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Ім'я |
Тісова Тетяна Володимирівна ( ) |
Телефон | +380442840810 |
Ел. пошта | tisova_t@ukr.net |