На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
900 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Вугілля кам’яне, ДГ (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна. Строк поставки товару: до 05.11.2024 року. Поставка твердого палива повинна здійснюватися окремими партіями протягом загального строку поставки за заявками Замовника з 8⁰⁰ до 15⁰⁰ за адресою Замовника: 27341, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Єлизваетградка, вул. Центральна, 108. Замовник робить замовлення у любій йому доступній формі (письмово, телефоном, електронною поштою тощо). Доставка, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт та зважування товару, здійснюється Постачальником за власні кошти. Під час здійснення поставки товару, який є предметом закупівлі Постачальником повинен забезпечуватись комплекс заходів, що унеможливлять попадання у товар різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики твердого палива. Кожна поставка (відвантаження) твердого палива супроводжується посвідченням якості або іншим документом, що підтверджує якісні характеристики товару. Замовник здійснює оплату на протязі 30 календарних днів з моменту прийняття товарів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 днів з дати отримання Замовником фінансування для закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться шляхом прямого перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після фактично отриманого товару згідно умов Договору, відповідно накладної та наданих копій посвідчень якості або протоколів випробовувань або інших документів, що підтверджують якість товару, завірених належним чином.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-010412-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 900 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Вугілля кам'яне ДГ (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, збагачене розсортоване60 тонна Адреса поставки: 27341, Україна, Кіровоградська область, Єлизаветградка, Центральна, 108 Строк: до 05.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09111100-1, Вугілля Профіль: Вугілля кам'яне ДГ (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, збагачене розсортоване |
|
Вид | кам'яне |
---|---|
Марка | ДГ |
Розмір кусків | 13-100 |
Відповідність ДСТУ 7146 | Так |
Відповідність ДСТУ 3472 | Так |
Назва продукціі | збагачене розсортоване |
Замовник здійснює оплату на протязі 30 календарних днів з моменту прийняття товарів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 днів з дати отримання Замовником фінансування для закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться шляхом прямого перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після фактично отриманого товару згідно умов Договору, відповідно накладної та наданих копій посвідчень якості або протоколів випробовувань або інших документів, що підтверджують якість товару, завірених належним чином.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190337 |
Поштова адреса | 27341, Україна, Кіровоградська область, смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, буд. 108 |
Ім'я |
Юлія Прищ |
Телефон | +380982289664 |
Ел. пошта | egradpni@ukr.net |