На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
639 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: 1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3.Інформація про товар та вимоги до нього: Риба хек тушка б/г заморожений • першого сорту; • тушка вагою 300-500 г, без голови і хвоста; • сухої заморозки (не повинен бути лід); • чиста, зовнішні пошкодження, не деформована, допускаються відхилення відповідно до ДСТУ; • природнього кольору; • консистенція м’язів – щільна; • запах (після розморожування) – свіжої риби без стороннього запаху, слабо виражений йодний запах; • заморожена не більше одного разу; • риба повинна бути упакована в напівжорстку картонну тару, яка виготовляється із гофрованого двошарового картону, який не пропускає воду та іншу рідину; • пакування має відповідати вимогам ДСТУ. Риба лосось заморожений • першого сорту; • тушка вагою від 4 до 5 кг, патрана без голови; • сухої заморозки (не повинен бути лід); • чиста, зовнішні пошкодження, не деформована, допускаються відхилення відповідно до ДСТУ; • природнього кольору; • консистенція м’язів – щільна; • запах (після розморожування) – свіжої риби без стороннього запаху, слабо виражений йодний запах; • заморожена не більше одного разу; • риба повинна бути упакована в напівжорстку картонну тару, яка виготовляється із гофрованого двошарового картону, який не пропускає воду та іншу рідину; • пакування має відповідати вимогам ДСТУ. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 20-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 30.12.2024 року.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-013709-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 639 500.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 жовтня, 16:44 |
Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 43784450 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15220000-6, Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені Профіль: Лосось с/м, тушка без голови, 4000-5000г, ДСТУ 4868 |
|
Вид | хек |
---|---|
Частина | тушка без голови |
Розмірний ряд | 300-500г |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4378 |
Лосось с/м, тушка без голови, 4000-5000г, ДСТУ 4868300 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15220000-6, Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені Профіль: Лосось с/м, тушка без голови, 4000-5000г, ДСТУ 4868 |
|
Вид | лосось |
---|---|
Частина | тушка без голови |
Розмірний ряд | 4000-5000г |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4868 |
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шепетько Юлія Іванівна |
Телефон | 380363664872 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |