На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 433 760.00 UAH
Замовник
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951Лот № 1 ковбаса напівкопчена вищого сорту
264 000.00 UAH
Лот № 2 Сардельки вищого сорту
278 000.00 UAH
256 500.00 UAH
Лот № 4 Копчені м’ясопродукти (шинка)
279 760.00 UAH
118 000.00 UAH
237 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми : - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; здійснювати закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-014610-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 16:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 17:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 264 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 320.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 11:50 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Ковбаса напівкопчена вищого сорту1600 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 278 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 390.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 12:33 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Сардельки вищого сорту2000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 256 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 282.50 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 13:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Сосиски вищого сорту1900 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 279 760.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 398.80 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 13:31 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Копчені м’ясопродукти (шинка)1600 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 118 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 590.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 14:20 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ковбаса сирокопчена400 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 237 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 187.50 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 14:32 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Ковбаса варена1900 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321742 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Бугайов Ярослав Юрійович |
Телефон | 380674594087 |
Ел. пошта | YBugayov@dpsu.gov.ua |