На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
231 270.10 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: s.chaikovska@nazk.gov.ua З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Довгич Юрій Володимирович - головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації Національного агентства з питань запобігання корупції, тел: (044)200-08-39, e-mail: yu. dovgych@nazk.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-014654-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 10:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 231 270.10 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 156.35 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 15:50 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
60171000-7 Прокат легкових автомобілів із водієм2 місяць Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60170000-0, Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм |
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі послуг. Приймання наданих Послуг за якістю та кількістю здійснюється щомісячно за актом приймання-передачі послуг. Оплата за Послуги, що надаються згідно з умовами цього Договору, здійснюється за кожну годину роботи і кожний кілометр пробігу (згідно показників, що підтверджуються подорожніми листами). Час, який сплачує Замовник, визначається як різниця між часом відправлення автомобіля від Замовника і прибуття до нього (без врахування часу обідньої перерви) плюс час подачі автомобіля до Замовника і повернення до Виконавця (нульовий пробіг).Пробіг, що сплачує Замовник, визначається як сума нульового пробігу (подача та повернення) і пробігу за час роботи автомобіля безпосередньо у Замовника. По закінченню поточного місяця, Виконавець обчислює обсяги фактично наданих Замовнику Послуг і не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, надає Замовнику відповідний акт приймання-передачі послуг у двох примірниках. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Оплата за Послуги які надаватимуться у грудні, здійснюються Замовником з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16.10.2024 № 341/24 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду» (зі змінами) на підставі рахунку наданого Виконавцем до 5-го грудня та у розмірі 100% місячної вартості Послуг, яка розраховується як середня вартість за два попередні місяці та/або інша кількість послуг узгоджена Сторонами. Якщо, сума коштів, отриманих Виконавцем за Послуги, які були надані в грудні, більша, ніж вартість фактично наданих Послуг, Виконавець повертає, на рахунок Замовника, зазначений у розділі XIV цього Договору, невикористані суми протягом 2 робочих днів, після завершення розрахункового періоду.
Тип оплати: Аванс
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40381452 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Миколи Міхновського, буд. 28 |
Ім'я |
Світлана Чайковська |
Телефон | +380442000883 |
Ел. пошта | s.chaikovska@nazk.gov.ua |