На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк поставки товару проводиться не менше 3-х (трьох) разів на тиждень до 8.00 год. ранку окремими партіями та за окремими адресами згідно наданої Замовником заявки (телефоном, факсом, або листом) протягом 1 (одного) календарного дня з моменту отримання заявки від Замовника, окрім вихідних та святкових днів. Також існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару. Строк поставки товарів: до 31.12 2024 р. (включно). Оплата здійснюється по факту поставки товару відповідно до накладної з можливою відстрочкою платежу до 30 банківських днів після проведення звірки. Форма розрахунку по договору - безготівкова.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-014819-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 92214500 кілограм Адреса поставки: 60412, Україна, Чернівецька область, село Чагор, вул. Незалежності,79 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | екстра |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04418498 |
Поштова адреса | 60412, Україна, Чернівецька область, село Чагор, вулиця Незалежності, 79 |
Ім'я |
Чагорська cільська рада |
Телефон | +380373438584 |
Ел. пошта | sil_radacagor@ukr.net |