На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
442 597.70 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-015123-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 442 597.70 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 212.99 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5 – 11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги1 послуга Адреса поставки: 11700, Україна, Житомирська область, м.Звягель, вул.Соборності, будинок 54 Строк: до 24.12.2024 19:26 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
. Згідно рішення Уповноваженої особи ( протокол №111 від 28.10.2024) відхилено тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів з особливостями - ФОП Савчук М.К. за предметом закупівлі Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги з наступних підстав: 1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 9 Додатку 3 «Технічне завдання» Тендерної Документації, а саме: Учасник в складі тендерної пропозиції надає примірне чотиритижневе меню, яке затверджене в установленому порядку територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню рекомендоване МОЗ. Однак, Учасник надав в складі тендерної пропозиції примірне чотиритижневе меню, яке затверджене лише ФОП Савчук С.І. та не відповідає рекомендованому МОЗ. 2. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 1) розділу І Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Тендерної Документації, а саме: документи (або їх копії, засвідчені власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою ( за наявності)), що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями: а) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; б) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності). Однак, Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документи що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями. 3. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 3) розділу І Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Тендерної Документації, а саме: Учасник не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом водіїв (водія). 4. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 1) розділу ІІ Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Тендерної Документації, а саме: Учасник не надав документи, які підтверджують досвід роботи працівників у сфері діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів( копії трудових угод, копії трудових книжок), а також документальне підтвердження проходження такими працівниками навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). 5. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника - ФОП Савчук М.К. за предметом закупівлі Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: - тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі якщо Учасник вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий Він може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
. Згідно рішення Уповноваженої особи ( протокол №111 від 28.10.2024) відхилено тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів з особливостями - ФОП Савчук М.К. за предметом закупівлі Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги з наступних підстав: 1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 9 Додатку 3 «Технічне завдання» Тендерної Документації, а саме: Учасник в складі тендерної пропозиції надає примірне чотиритижневе меню, яке затверджене в установленому порядку територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню рекомендоване МОЗ. Однак, Учасник надав в складі тендерної пропозиції примірне чотиритижневе меню, яке затверджене лише ФОП Савчук С.І. та не відповідає рекомендованому МОЗ. 2. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 1) розділу І Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Тендерної Документації, а саме: документи (або їх копії, засвідчені власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою ( за наявності)), що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями: а) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; б) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності). Однак, Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документи що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями. 3. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 3) розділу І Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Тендерної Документації, а саме: Учасник не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом водіїв (водія). 4. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі п. 1) розділу ІІ Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Тендерної Документації, а саме: Учасник не надав документи, які підтверджують досвід роботи працівників у сфері діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів( копії трудових угод, копії трудових книжок), а також документальне підтвердження проходження такими працівниками навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). 5. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника - ФОП Савчук М.К. за предметом закупівлі Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: - тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі якщо Учасник вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий Він може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Код ЄДРПОУ | 1848811555 |
---|---|
Поштова адреса | 12142, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, село Грушки, вул.Ювілейна, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Кирилович |
Телефон | +380677136893 |
Ел. пошта | savchuksmk@i.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Гімназія № 3 Звягельської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22060190 |
Поштова адреса | 11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вулиця Соборності, будинок 54 |
Ім'я |
Гуріна Людмила Володимирівна ( ) |
Телефон | +380976726771 |
Ел. пошта | nv.schoolnumber03@gmail.com |