На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-014043-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 120 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Крісла офісні55 штука Адреса поставки: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а Строк: до 15.11.2024 17:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Крісла офісні |
|
Регулювання висоти сидіння | |
---|---|
Матеріал оббивки сидіння | екошкіра (шкірозамінник), тканина, шкіра, сітка, тканина (мікрофібра) |
Матеріал оббивки спинки | екошкіра (шкірозамінник), тканина, шкіра, сітка, тканина (мікрофібра) |
Наявність підлокітників | |
Регулювання висоти спинки | |
Гойдання | |
Основа | хрестовина з роликами, полози, ніжки |
Основний матеріал корпусу | дерево, пластик, метал |
Висота сидіння у верхньому положенні | 400 - 700, мм |
Висота спинки у верхньому положенні | 350 - 1350, мм |
Бренд | NOWY STYL, ПРИМТЕКС ПЛЮС, GOODWIN, YOUNG, АНШАР ГРУП, RONDI, ANJI XINGHE FURNITURE CO., LTD, BARSKY, ГАМАЮНГРУП, ТОВ СМФ ПРЕСТИЖ, TEHFORWARD, SPECIAL4YOU, SIGNAL, IKEA, РОКО ГРУП, MINIMALIST, INTARSIO, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, AMF, RICHMAN |
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару не пізніше 15.11.2024.
Тип оплати:
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Рівненський обласний центр зайнятості |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05430879 |
Поштова адреса | 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а |
Ім'я |
Швед Інна Олександрівна ( ) |
Телефон | +380965395359 |
Ел. пошта | shved@rvocz.gov.ua |