На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: згідно додатоку 3 до тендерної документації
Скасовано
4 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 4 листопада, 00:00
Опис
Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-000348-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 074 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 746.50 UAH з ПДВ |
---|
Автоматизоване робоче місце12 штука Адреса поставки: 68644, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, с.Лощінівка Строк: до 20.12.2024 08:47 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
. Розрахунок Замовником за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти банківських днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник повинен поставити товар за цим Договором в строк до 10 робочих днів з дня підписання Договору.
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А2372 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07850345 |
Поштова адреса | 68644, Україна, Одеська область, селище Лощинівка, Військова частина А2372 |
Ім'я |
Кушніренко Віктор Миколайович ( ) |
Телефон | +380484123078 |
Ел. пошта | sr.victor@ukr.net |