На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
125 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Товар поставляється транспортом Постачальника частинами відповідно до заявок Покупця, у термін 3 (трьох) робочих днів з моменту надання письмового або усного замовлення. Постачальник здійснює поставку за адресою Замовника за власний рахунок та власним транспортом. Технічний стан транспорту повинен відповідати вимогам чинного законодавства.Розрахунки за товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах Постачальника на підставі накладних з відстрочкою платежу 10 робочих днів, з моменту поставки кожної партії товару на склад Покупця, а при відсутності фінансування – до його надходження. До рахунка на оплату товару додається видаткова накладна.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-003146-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 125 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92215000 кілограм Адреса поставки: 40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака 24 Строк: до 31.12.2024 10:40 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000375 |
Поштова адреса | 40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака 24 |
Ім'я |
Харченко Вікторія Євгенівна ( ) |
Телефон | +380951542669 |
Ел. пошта | victoria.kharchenko.23@gmail.com |