На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
484 848.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Відкриті торги із особливостями, проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами та доповненнями. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-008564-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 484 848.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 424.24 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів1 послуга Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 130 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Акти про надання послуг подаються Виконавцем Замовнику за такий розрахунковий період: з 20 числа поточного місяця по 19 число наступного місяця. Замовник здійснює оплату по Договору у разі виникнення платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) відповідно до статті 23 Бюджетного Кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ліцей ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02136382 |
Поштова адреса | 76005, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 130 |
Ім'я |
Фучко Олександра Романівна |
Телефон | 380342757518 |
Ел. пошта | zsh28if@gmail.com |