На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 333.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 76 від 17.10.2024; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 770.000,00 грн. (постійний кошторис); Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. +380501049951, (0542) 700-411; e-mail: dresurs.sumy@gmail.com; з технічних питань - Христич Катерина Іванівна – начальник відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: khrystych_k@smr.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-008873-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 13:53 |
https://drive.google.com/file/d/1y11Uz-16VR0I7eEGaGI4HewZ-R0SLfOS/view; Інвентаризація земель комунальної власності Сумської міської територіальної громади, за адресою: м. Суми, вул. Промислова, 2, орієнтовною площею 9,8 га, проводиться з метою формування земельної ділянки для стягнення безпідставно збережених коштів внаслідок користування землями комунальної власності без оформлення відповідних документів. Кількість – 1 (одна) послуга. Строк надання послуги: до 16 грудня 2024 року включно. Вихідні дані. Необхідні Виконавцю для надання послуги безоплатно надаються Замовником протягом десяти робочих днів з дня отримання письмового звернення та можуть включати: - текстові та графічні матеріали містобудівної документації та інші матеріали. Звернення Виконавця про надання вихідних даних, необхідних для надання послуги, повинно містити обґрунтування їх необхідності, читку назву документу (інформації). У випадку відсутності у Замовника вихідних даних або їх частини, Виконавцю надається інформація про відсутність таких даних протягом п’яти робочих днів з дня отримання звернення. Виконавець зобов’язаний використовувати отримані від Замовника вихідні дані виключно з метою надання послуги. Виконавцю забороняється передавати третім особам, а також використовувати отримані від Замовника вихідні дані для виконання робіт із землеустрою третім особам. Вимоги до послуги Надані послуги повинні відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів: - Земельного кодексу України; - Закону України «Про землеустрій»; - Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою КМУ від 05.06.2019 № 476; - Закону України «Про Державний земельний кадастр»; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» від 17.10.2012 № 1051. Виконавець зобов'язаний здійснити: - проведення кадастрової зйомки; - формування земельної ділянки відповідно до вимог земельного законодавства, нормативно-правових актів, норм і правил; - погодження межі сформованої земельної ділянки із Замовником; - складання документації із землеустрою та обмінного файлу; - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. Матеріали, які подаються за результатами надання послуги: В паперовій формі в 1 (одному) примірнику: - оригінал погодженої відповідно до вимог статті 186 Земельного кодексу України технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель; - витяг з Державного земельного кадастру про сформовану земельну ділянку за результатами здійснення заходів з інвентаризації земель. В електронній формі в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації: - обмінний файл у форматі xml на сформовану земельну ділянку створений для внесення відомостей про земельну ділянку в Державний земельний кадастр; - копія витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру за результатами проведення інвентаризації земель (електронний файл у форматі розширення *.pdf; назва файлу повинна відповідати кадастровому номеру відповідної земельної ділянки); - погоджена в установленому законодавством порядку технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель (копія у форматі *.pdf). *Технічні та якісні вимоги до графічного образу документів, що передаються Замовнику в електронній формі на фізичних носіях інформації: формат зображення - кольоровий; роздільна здатність - 300 точок на дюйм; глибина кольору - не менше ніж 4 біти; формат готового файла- PDF; розмір файла - не більше ніж 300 мегабайт.
Очікувана вартість закупівлі | 22 333.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 223.33 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 28 жовтня, 14:54 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності1 послуга Адреса поставки: 40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33 Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71354300-7, Послуги з кадастрової зйомки |
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40456009 |
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33 |
Ім'я |
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна |
Телефон | 380501049951 |
Ел. пошта | dresurs.sumy@gmail.com |