На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 012 540.00 UAH
Замовник
Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-011035-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 16:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 18:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 012 540.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 жовтня, 15:15 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 062.70 UAH з ПДВ |
---|
5524000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)1 послуга Адреса поставки: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55240000-4, Послуги центрів і будинків відпочинку |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 02649615 |
---|---|
Поштова адреса | 89641, Україна, Закарпатська область, Карпати, Карпати, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кошеля Іван Іванович |
Телефон | 380505139503 |
Ел. пошта | s.karpaty2011@ukr.net |
відсутні
Час публікації: 2024-10-31 12:29:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-01 12:29:30
Опис
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" (надалі – Учасник). На виконання пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: Вимога про усунення невідповідностей: 1). Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.1: Таблиця 1.1 до тендерної документації п. 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно таблиці 1.1), які використовуватимуться учасником під час надання послуг з відпочинку дітей. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 1.1, але не за формою замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Таблицю 1.1 за формою відповідно до вимог тендерної документації. 2) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.2: Таблиця 2.1 до тендерної документації п 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору (згідно таблиці 2.1) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 2.1, але не за формою замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Таблицю 2.1 за формою відповідно до тендерної документації. 3). Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.2: Відповідно до Додатку 3, п.п 2.3 Штатний розпис учасника станом на 01.01.2024 року та станом на 01.10.2024 року. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано один документ «Витяг з штатного розпису станом на 01.01.2024 року та станом на 01.10.2024 року», що не відповідає вимогам замовника п.п.2.3 Додатку 3, а саме не відокремлені періоди штатного розпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Штатний розпис учасника станом на 01.01.2024 року та 01.10.2024 року. 4) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи до п.3 Додатку 3, але вони не відповідають вимогам замовника, а саме: п.п.3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, (ів). (згідно з таблицею 3.1) за попередній відпочинковий сезон в 2023 році); п.п.3.2. копія аналогічного договору разом з актами наданих послуг, відповідно до якого були надані послуги аналогічні за предметом закупівлі за попередній відпочинковий сезон в 2023 році). Тобто за кодом ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку; п.п.3.3. Лист-відгук від контрагента (контрагентів) згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Тобто за кодом ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи відповідно до Додатку 3 вимоги п 3. 5) Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п 5.2. Орієнтовний графік заїздів*, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок. Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист у довільній формі. *Кількість заїздів повинна бути розрахована з урахуванням строку надання послуг. Графік заїздів підлягає уточненню після/під час укладання договору про закупівлю. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист у довільній формі на виконання вищенаведеної вимоги п.5.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист у довільній формі.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 19398301 |
---|---|
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вул. Над Гуком, 15A |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій |
Телефон | +380966445767 |
Ел. пошта | kzoriua@gmail.com |
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Час публікації: 2024-11-08 11:43:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 39102819 |
---|---|
Поштова адреса | 82060, Україна, Львівська область, Хирів, вул.. Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 7"А"/2, офіс 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карєв Олександр |
Телефон | 380981722458 |
Ел. пошта | svitlanaselecka@gmail.com |
немає
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32114084 |
---|---|
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вулиця Суховоля, будинок 61. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Божко Віра Данилівна |
Телефон | 380673700168 |
Ел. пошта | book6@rhg.com.ua |
немає
Час публікації: 2024-11-15 13:19:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 13:19:14
Опис
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс “Планета здоров'я” (надалі – Учасник). На виконання пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.2.1. надати «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору (згідно таблиці 2.1)» У складі пропозиції Учасником надано Таблицю 2.1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю, але в колонці «освіта» в рядках 41-42; 46-49; 53-54; не вказано який рівень освіти здобули працівники для належного виконання умов Договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Таблицю 2.1 із зазначенням ступеня освіти працівників. 2). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План виховної, національно-патріотичної діяльності.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 3) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План тематичних програм.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 4) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План спортивних заходів.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 5) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План заходів.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 6) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Вимога п 5.6. «Договір про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку». У складі пропозиції Учасником надано Договір добровільного страхування від нещасних випадків від 10.01.2024 № УА 284054 в складі якого надано Додаток 1 список застрахованих осіб до договору № 06/УА/284054, але Додаток 1 не є додатком Договору добровільного страхування від нещасних випадків від 10.01.2024 № УА 284054 так як не відповідає заключеному договору за № УА 284054 від 10.01.2024р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 7) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Вимога п.5.10 п.п.5.10.2. «Надати довідку з інформацією про обладнання закладу оздоровлення та відпочинку системами протипожежного захисту: ● системою пожежної сигналізації; ● системою оповіщення про пожежу та управління евакуації людей; Додатково до вищезазначеної інформації надати: - акти (або інші документи) прийняття системами протипожежного захисту в експлуатацію. - документальне підтвердження (договори) про технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей.» У складі пропозиції Учасником надано файл “22 Інформація про обладнання системами протипожного захисту.pdf”, але в довідці відсутня інформація яке саме обладнання системами протипожежного захисту встановлене в закладі оздоровлення та відпочинку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи відповідно вимоги замовника п.5.10 п.п.5.10.2. 8) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Вимога п 5.7 «Надати Договір, укладений з відповідним стаціонарним медичним закладом охорони здоров’я на медичне обслуговування або надання медичної допомоги (послуг) на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку». У складі пропозиції Учасником надано файл “17 договір лікарня.pdf” в якому зазначено що комунальне некомерційне підприємство “Дрогобицька міська лікарня №1” Дрогобицької міської ради зобов’язується забезпечити надання спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги пацієнтам Замовника тобто особам яким ТЗОВ “ОПК Планета Здоров'я” надає послуги з санаторно курортного лікування. Тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку дітей (діти не є пацієнтами ТЗОВ “ОПК Планета Здоров'я”) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи відповідно вимоги замовника п.5.7.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25946540 |
Поштова адреса | 49094, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
Ім'я |
Олександр Лісничий |
Телефон | +380567209588,+380567209585 |
Ел. пошта | korennaja@adm.dp.gov.ua |