На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 870.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: 1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 6000 шт. 1.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 6000 шт. 1.3 Бланк за зразком замовника( швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (1тип) – 2000 шт. 1.4.Бланк за зразком замовника(швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (2 тип) – 2000 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) в тому числі: 1+1 газетний: 2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 6000 шт. 2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 6000 шт; 2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 6000 шт. 2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 6000 шт. 2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 6000 шт. 2.6 Бланк за зразком замовника (протипоказання до внутрішньовенного введення rt – PA) (А4*2, газ.) – 2000 шт. 2.7. Бланк за зразком замовника(чек-лист для процедури невідкладного лікування ГПМК) – 2000 шт. 2.8. Бланк за зразком замовника( спостереження за пацієнтами з інсультами перші 24 години після введення rt-PA) – 2000 шт. 2.9. Бланк за зразком замовника ( у випадку розвитку ускладнень ) – 2000 шт. 2.10. Бланк за зразком замовника( шкала пролежнів БРАДЕН) – 2000 шт. 2.11. Бланк за зразком замовника ( оцінка ковтання за шкалою GUSS ) – 2000 шт. 1+0 газетний: 2.12. Бланк за зразком замовника( клінічне рішення лікаря ) – 2000 шт. 2.13. Бланк за зразком замовника( чек лист для лікарів ,які лікують ішемічний інсульт ) - 2000 шт. 2.14. Бланк за зразком замовника (чек лист для процедури невідкладного лікування інсульту) – 2000 шт. 2.15. Бланк за зразком замовника ( чек- лист з інструкціями) – 2000 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 6000 шт. 3.2.Продовження форми №003/о - 6000 шт. 3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 6000шт. 3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 6000 шт. 3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 6000 шт. 3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 6000 шт. 3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 6000 шт. 3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 6000 шт. 4. Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) 1+0 газетний в тому числі: 4. 1. Бланк Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце форма № 231/0 – 5000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-011638-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 52 870.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:46 |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)50000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А4 (297х210 мм) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)48000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А5 (148х210 мм) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)16000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А3 (297х420 мм) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)5000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А6 (105х148 мм) |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі пред'явленої Постачальником видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01984174 |
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
Ім'я |
Марина Звєгінцева |
Телефон | +380662321355 |
Ел. пошта | marinazveginceva@ukr.net |