На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 870.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 6000 шт. 1.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 6000 шт. 1.3 Бланк за зразком замовника( швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (1тип) – 2000 шт. 1.4.Бланк за зразком замовника(швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (2 тип) – 2000 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) в тому числі: 1+1 газетний: 2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 6000 шт. 2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 6000 шт; 2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 6000 шт. 2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 6000 шт. 2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 6000 шт. 2.6 Бланк за зразком замовника (протипоказання до внутрішньовенного введення rt – PA) (А4*2, газ.) – 2000 шт. 2.7. Бланк за зразком замовника(чек-лист для процедури невідкладного лікування ГПМК) – 2000 шт. 2.8. Бланк за зразком замовника( спостереження за пацієнтами з інсультами перші 24 години після введення rt-PA) – 2000 шт. 2.9. Бланк за зразком замовника ( у випадку розвитку ускладнень ) – 2000 шт. 2.10. Бланк за зразком замовника( шкала пролежнів БРАДЕН) – 2000 шт. 2.11. Бланк за зразком замовника ( оцінка ковтання за шкалою GUSS ) – 2000 шт. 1+0 газетний: 2.12. Бланк за зразком замовника( клінічне рішення лікаря ) – 2000 шт. 2.13. Бланк за зразком замовника( чек лист для лікарів ,які лікують ішемічний інсульт ) - 2000 шт. 2.14. Бланк за зразком замовника (чек лист для процедури невідкладного лікування інсульту) – 2000 шт. 2.15. Бланк за зразком замовника ( чек- лист з інструкціями) – 2000 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 6000 шт. 3.2.Продовження форми №003/о - 6000 шт. 3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 6000шт. 3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 6000 шт. 3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 6000 шт. 3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 6000 шт. 3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 6000 шт. 3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 6000 шт. 4. Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) 1+0 газетний в тому числі: 4. 1. Бланк Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце форма № 231/0 – 5000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2919312898 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шлюпенков Олександр Анатолійович |
Телефон | +380682066854 |
Ел. пошта | aprint7@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23696346 |
---|---|
Поштова адреса | 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Садова,88А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Галина Недолужко |
Телефон | +380977141651 |
Ел. пошта | poligr.srv@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32168763 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Богдан Сивак |
Телефон | +380662618055 |
Ел. пошта | syvack1991@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-011638-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 52 870.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 жовтня, 11:49 |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)50000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А4 (297х210 мм) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)48000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А5 (148х210 мм) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)16000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А3 (297х420 мм) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)5000 штука Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) |
|
Призначення | для закладів охорони здоров'я |
---|---|
Формат | А6 (105х148 мм) |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі пред'явленої Постачальником видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01984174 |
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
Ім'я |
Марина Звєгінцева |
Телефон | +380662321355 |
Ел. пошта | marinazveginceva@ukr.net |