На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
296 341.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"197 618.00 UAH
98 723.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот№1-1од. Лот№2-1од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – На території Виконавця, м. Дніпро. Транспортування автомобілів в ремонт та з ремонту здійснюється Замовником власними силами за свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-012146-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 20:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 15:30 |
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот№1-1од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – На території Виконавця, м. Дніпро. Транспортування автомобілів в ремонт та з ремонту здійснюється Замовником власними силами за свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Очікувана вартість закупівлі | 197 618.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 988.09 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 29 жовтня, 15:48 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
код ДК 021:2015 -50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт автотранспортної техніки) Лот 1 – Ремонт автомобіля Ford Tourneo Gustom;1 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Умови оплати |
надання послугУмови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) : Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - оплата за надані послуги здійснюється Замовником на 45-й календарний день від дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг. Для контрагентів- платників ПДВ оплата за надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 45 (сорок п’ятий ) календарний день при умові реєстрації податкової накладної. Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування 100% грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 45 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот№2-1од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – На території Виконавця, м. Дніпро. Транспортування автомобілів в ремонт та з ремонту здійснюється Замовником власними силами за свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Очікувана вартість закупівлі | 98 723.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 493.62 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 29 жовтня, 11:28 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
код ДК 021:2015 -50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт автотранспортної техніки) Лот 2 – Ремонт автомобіля Skoda Octavia Tour.1 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Умови оплати |
надання послугУмови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) : Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - оплата за надані послуги здійснюється Замовником на 45-й календарний день від дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг. Для контрагентів- платників ПДВ оплата за надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 45 (сорок п’ятий ) календарний день при умові реєстрації податкової накладної. Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування 100% грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 45 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Олійник Оксана Сергіївна |
Телефон | 380567933546 |
Ел. пошта | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |