На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
70 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 календарних днів, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає вимогам державних стандартів та технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме : декларація виробника та/або посвідчення про якість товару, іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару ( у передбачених законодавством випадках). Інформація про основні споживчі (якісні) характеристики Товару доводиться до відома Покупця у супровідній документації, що додається Постачальником до кожної партії продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятним для окремих видів продукції з обов’язковим зазначенням найменування, дати виготовлення, часових характеристик придатності, умов зберігання, найменування виробника/фактичної адреси потужностей об’єкта виробництва, познаки ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Поставка здійснюється за заявками закладів освіти два рази на тиждень.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-013710-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 70 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 15:56 |
---|---|
Дата останніх змін | 17 жовтня, 16:15 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5-2,6%1500 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область, Любомль, , с. Городне, с.Бірки, с.Підгороднє, с. Городнє, , с. Запілля, с. Почапи, с. Куснища, с. Скиби, за адресами закладів освіти зазначеними у Додатку 2 Проєкту Договору Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5-2,6% |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Масова частка жиру | 2.5 - 2.6, % |
Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 календарних днів, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає вимогам державних стандартів та технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме : декларація виробника та/або посвідчення про якість товару, іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару ( у передбачених законодавством випадках). Інформація про основні споживчі (якісні) характеристики Товару доводиться до відома Покупця у супровідній документації, що додається Постачальником до кожної партії продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятним для окремих видів продукції з обов’язковим зазначенням найменування, дати виготовлення, часових характеристик придатності, умов зберігання, найменування виробника/фактичної адреси потужностей об’єкта виробництва, познаки ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Поставка здійснюється за заявками закладів освіти два рази на тиждень.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42025698 |
Поштова адреса | 44301, Україна, Волинська область, Ковельський р-н, місто Любомль, вул. Незалежності, будинок 23 |
Ім'я |
Ющук Катерина Василівна |
Телефон | 0337723896 |
Ел. пошта | zakupka2021@ukr.net |