На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-012948-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 7 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з розробки технічного завдання на модернізацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності та автоматизованої системи обліку оплати проїзду1 послуга Адреса поставки: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А Строк: до 22.01.2025 15:56 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, у зв’язку з чим, керуючись вимогами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, через електронну систему закупівель 30.10.2024 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, однак Учасник не скористався своїм правом, та не надав інформації та/або документів на усунення невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, у зв’язку з чим, керуючись вимогами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, через електронну систему закупівель 30.10.2024 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, однак Учасник не скористався своїм правом, та не надав інформації та/або документів на усунення невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 44655814 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Велика Васильківська, Будинок 9/2, офіс 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Надія Пасько |
Телефон | +380676402870 |
Ел. пошта | office@x24.digital |
Замовник здійснює оплату фактично наданих Виконавцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП ГІОЦ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013755 |
Поштова адреса | 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А |
Ім'я |
Тереверко Маріна Леонідівна ( ) |
Телефон | +380443668100 |
Ел. пошта | maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |