На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 211 666.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, інших документів під час закупівлі, документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням електронного підпису на такі документи.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-014433-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 16:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 211 666.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 21 058.33 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 28 жовтня, 11:50 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з поточного ремонту бурового понтона «Пластун»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50241000-6, Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден |
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Сторонами проміжних Актів здачі-приймання наданих послуг, проміжної Виконавчої ремонтної відомості протягом 15 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця, за умови надання та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). 5.3. Замовник здійснює остаточну оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, за вираховуванням сум, сплачених згідно п. 5.2. Договору, на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг, Виконавчої ремонтної відомості та Акту приймання Судна з ремонту, протягом 15 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Білгород-Дністровська філія Державного підпириємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Білгород-Дністровського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728376 |
Поштова адреса | 67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, вул. ШАБСЬКА, будинок 81 |
Ім'я |
Бойко Світлана Володимирівна |
Телефон | 0972136946 |
Ел. пошта | BOIKOS@BGD.USPA.GOV.UA |