На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
35 154.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Детальна інформація у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-014763-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 16:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 16:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 35 154.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 175.77 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 28 жовтня, 14:38 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з управління відходами (збирання, перевезення, оброблення). Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Послуги мають бути надані Виконавцем протягом 15 робочих днів на підставі заявки Замовника. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 90523000-9 Послуги з утилізації токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів.3906 штука Адреса поставки: Україна, Збирання відпрацьованих люмінесцентних ламп учасником (Виконавцем) здійснюється за місцезнаходженням виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» зазначених у технічній специфікації ( м. Львів, м. Тернопіль, м. Рівне, м. Івано - Франківськ, м. Самбір, м. Стрий, м. Ужгород, м. Мукачево, м. Ковель, м. Чернівці, м. Здолбунів, м. Дрогобич, м. Коломия, м. Чоп, м. Сарни, м. Ужгород, м. Рівне, м. Ківерці, м. Ходорів) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за фактично надані послуги за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг, на 45 (сорок п’ятий) календарний день від дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до Податкового Кодексу України Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за фактично надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів, що підтверджують надання послуг, на 45-ий (сорок п’ятий) календарний день після оформлення та підписання акту прийому-передачі наданих послуг. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Скробач О. М. |
Телефон | 0322263022 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |