На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: 4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника. 5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику партіями (частинами) за заявкою Замовника. Поставка здійснюється впродовж 3 трьох (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Замовника до 30 листопада 2024 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-015281-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 608 400.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:46 |
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 703733800 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Строк достигання | пізньостигла |
Відповідність ДСТУ 7037 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9937 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321726 |
Поштова адреса | 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а |
Ім'я |
Шавалюк Любомир Романович |
Телефон | 380663660480 |
Ел. пошта | 1prukz_tender@dpsu.gov.ua |