На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
494 034.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-015268-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 15:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 494 034.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 940.34 UAH з ПДВ |
---|
Навчально тренувальний комплекс FPV (персональний комп’ютер фором-фактора десктоп, FPV дрон, пульт дистанційного управління бездротовий, окуляри, маршрутизатор, комплект деталей для складання дрону, додаткові батареї)1 комплект Адреса поставки: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, пл. Ринок, 9 Строк: до 20.12.2024 17:28 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34740000-6, Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45487267 |
---|---|
Поштова адреса | 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Мирного Панаса будинок 11 офіс 3/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій ПАВЛЕНКО |
Телефон | +380934039881 |
Ел. пошта | tovnavchpryladdya2024@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-11 15:44:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 15:44:19
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель та строків виконання»; згідно з підпунктом 1.1.2 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі». згідно з підпунктом 1.1.3 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». 2) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій Учасником довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 3 від 26.10.2024 року зазначено номер і дату аналогічного договору, який відрізняється від номера і дати договору, який поданий у складі пропозиції. А саме: у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору вказано, про те, що Учасник уклав договір з ФОП Слободяном В.В. на закупівлю Навчального обладнання за № 1-07 від 03.07.2024 року, однак подано договір за № 8-07 від 23.07.2024 і накладні подані також до договору № 8-07 від 23.072024. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у якій номер та дата аналогічного договору будуть співпадати з договором та документами які подані на підтвердження виконання договору.
Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02144743 |
Поштова адреса | 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок, 9 |
Ім'я |
Шупер Олена Богданівна ( ) |
Телефон | +380322546048 |
Ел. пошта | shcholena1988@gmail.com |