На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 375.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. Строк поставки товару: протягом року, до 31.12.2024 року (після отримання заявки п.3.2.) Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42210926 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 1, офіс 115 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пухеляк Андрей |
Телефон | 380667161555 |
Ел. пошта | ATPHARMA.OFFICE@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владислав Масляний |
Телефон | +380673232496 |
Ел. пошта | vmaslyanyj@stm-farm.biz |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-015719-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 13 375.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 жовтня, 15:06 |
Колістин порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій 1 000 000 МО50 штука Адреса поставки: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33650000-1, Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори Профіль: Колістин порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій 1 000 000 МО Код INN/МОЗ МНН: colistin, Colistin Профіль: Колістин порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій 1 000 000 МО |
|
Класифікація згідно МНН | Colistin |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | J01XB01 |
Форма випуску | Порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій |
Доза діючої речовини | 1 000 000 ОД |
Тип пакування | Флакон |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01994391 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Наталія Коханюк |
Телефон | +380950004378 |
Ел. пошта | natakoh@i.ua |