На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 311 920.00 UAH
Замовник
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"3 164 000.00 UAH
3 164 000.00 UAH
6 771 000.00 UAH
3 106 460.00 UAH
3 106 460.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-015760-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 164 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 жовтня, 12:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 47 460.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 94 920.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон для перевезення ТМЦ1 послуга Адреса поставки: Україна, За місцем розташування виробничих об'єктів Замовника (БУ «Укрбургаз»), які розташовані в Полтавській, Харківській та Дніпропетровській областях (окрім тимчасово окупованих територій та територій, де проводяться бойові дії) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60181000-0, Прокат вантажних автомобілів із водієм |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37425507 |
---|---|
Поштова адреса | 51925, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, пл. Театральна, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карпенко Наталія Іванівна |
Телефон | 380675764199 |
Ел. пошта | tender.dniprotransnafta@gmail.com |
Субпідрядники не залучатимуться
Час публікації: 2024-11-14 14:34:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 14:34:10
Опис
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку «Відомості про матеріально-технічні ресурси» де у пункті 7, стовбці «Марка, модель, державний номер, рік випуску» зазначено – модель: FT CF 85.410 Проте в Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу № СХО 859567, та в Протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу № 01508-00870-24 – зазначено модель CF 85.410. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази (далі – МТБ) 1. Учасник надає довідку за формою, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів для виконання договору, а саме: - сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон у кількості не менше чотирьох одиниць.* *У разі участі у кількох лотах Учасник підтверджує наявність необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів, про наявність якого зазначає відповідно до п.1. 2. Учасник надає на підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно з п.п. 1 зазначеного критерію, наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі (якщо передбачено договорами оренди (найму)/лізингу), та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. Документи повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій. Документи договорів оренди (найму)/лізингу повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO оновлену довідку «Відомості про матеріально-технічні ресурси».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2547712851 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Остріщенко |
Телефон | +380675058499 |
Ел. пошта | stolica_kiev_@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 3 164 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 жовтня, 13:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 47 460.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 94 920.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон для перевезення ТМЦ1 послуга Адреса поставки: Україна, За місцем розташування виробничих об'єктів Замовника (БУ «Укрбургаз»), які розташовані в Полтавській, Харківській та Дніпропетровській областях (окрім тимчасово окупованих територій та територій, де проводяться бойові дії) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60181000-0, Прокат вантажних автомобілів із водієм |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37425507 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карпенко Наталія Іванівна |
Телефон | 380675764199 |
Ел. пошта | tender.dniprotransnafta@gmail.com |
Субпідрядники не залучатимуться
Час публікації: 2024-11-14 15:59:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 15:59:55
Опис
Перелік виявлених невідповідностей Учасник в складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про матеріально-технічні ресурси» та на підтвердження інформації надано свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договір оренди з актом приймання-передачі, що підтверджує право користування транспортними засобами. Слід зауважити, що сідельні тягачі з напівпричепами(тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон у кількості не менше чотирьох одиниць, які зазначені у довідці та завантажені свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договір оренди, дублюються в Лоті №1 та Лоті №2, що не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв, а саме: *У разі участі у кількох лотах Учасник підтверджує наявність необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів, про наявність якого зазначає відповідно до п.1. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності додаток №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для ЛОТУ №1, ЛОТУ №2 І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель 1.Наявність обладнання, матеріально- технічної бази(далі – МТБ) 1. Учасник надає довідку за формою, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів для виконання договору, а саме: - сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон у кількості не менше чотирьох одиниць.* *У разі участі у кількох лотах Учасник підтверджує наявність необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів, про наявність якого зазначає відповідно до п.1. 2. Учасник надає на підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно з п.п. 1 зазначеного критерію, наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі (якщо передбачено договорами оренди (найму)/лізингу), та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. Документи повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій. Документи договорів оренди (найму)/лізингу повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно на виконання вимог тендерної документації надати: 1. Учасник надає довідку за формою, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів для виконання договору, а саме: - сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон у кількості не менше чотирьох одиниць.* *У разі участі у кількох лотах Учасник підтверджує наявність необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів, про наявність якого зазначає відповідно до п.1. 2. Учасник надає на підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно з п.п. 1 зазначеного критерію, наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі (якщо передбачено договорами оренди (найму)/лізингу), та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. Документи повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій. Документи договорів оренди (найму)/лізингу повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2547712851 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Остріщенко |
Телефон | +380675058499 |
Ел. пошта | stolica_kiev_@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 6 771 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 101 565.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 203 130.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон для перевезення ТМЦ1 послуга Адреса поставки: Україна, За місцем розташування виробничих об'єктів Замовника (БУ «Укрбургаз»), які розташовані в Полтавській, Харківській та Дніпропетровській областях (окрім тимчасово окупованих територій та територій, де проводяться бойові дії) Строк: до 31.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60181000-0, Прокат вантажних автомобілів із водієм |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42005467 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Кальченко |
Телефон | +380505052943 |
Ел. пошта | avtoplaneta.poltava.sto@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-11 09:53:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 09:53:32
Опис
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку не по формі Таблиці №1«Відомості про матеріально-технічні ресурси», згідно до вимоги розділу 1.1, п.1. п.п. 1 Кваліфікаційних критерій до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель 1.Наявність обладнання, матеріально- технічної бази (далі – МТБ) 1. Учасник надає довідку за формою, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів для виконання договору, а саме: - сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 40 тон у кількості не менше 7-ми одиниць* * У разі участі у кількох лотах Учасник підтверджує наявність необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів, про наявність якого зазначає відповідно до п.1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO на виконання вимоги розділу 1.1, п 1, п.п. 1 Кваліфікаційних критерій до учасників закупівель Додатку 1 до тендерної документації оновлену довідку по формі Таблиці №1«Відомості про матеріально-технічні ресурси». Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку не по формі Таблиці №2«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно до вимоги розділу 1.1, п.2. п.п. 1 Кваліфікаційних критерій до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Учасник надає довідку за формою, згідно Таблиці №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації. Мінімальні вимоги: - водії вантажних автомобілів з відповідними водійськими категоріями у кількості не менше 7-ми працівників. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO на виконання вимоги розділу 1.1, п 2, п.п. 1 Кваліфікаційних критерій до учасників закупівель Додатку 1 до тендерної документації оновлену довідку по формі Таблиці №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Очікувана вартість закупівлі | 3 106 460.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 46 597.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 93 193.80 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 55 тон для перевезення великогабаритного, великовагового та іншого бурового обладнання1 послуга Адреса поставки: Україна, За місцем розташування виробничих об'єктів Замовника (БУ «Укрбургаз»), які розташовані в Полтавській, Харківській та Дніпропетровській областях (окрім тимчасово окупованих територій та територій, де проводяться бойові дії) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60181000-0, Прокат вантажних автомобілів із водієм |
Очікувана вартість закупівлі | 3 106 460.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 46 597.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 93 193.80 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги сідельних тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю не менше 55 тон для перевезення великогабаритного, великовагового та іншого бурового обладнання1 послуга Адреса поставки: Україна, За місцем розташування виробничих об'єктів Замовника (БУ «Укрбургаз»), які розташовані в Полтавській, Харківській та Дніпропетровській областях (окрім тимчасово окупованих територій та територій, де проводяться бойові дії) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60181000-0, Прокат вантажних автомобілів із водієм |
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Мілена Глєбова |
Телефон | +380660194647 |
Ел. пошта | milena.hliebova@ugv.com.ua |