На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою: 84100, Донецька область, місто Слов`янськ, вул. Банківська, 85. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2024 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-002747-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 10:33 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 жовтня, 10:33 |
Сечоприймач для дорослих, одноразовий, для чоловіків, уропрезерватив самоклеючий, №304 штука Адреса поставки: 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 Строк: до 20.12.2024 10:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Сечоприймач для дорослих, одноразовий, для чоловіків, уропрезерватив самоклеючий, №30 |
|
Вікова категорія | Для дорослих |
---|---|
Вид сечоприймача | Уропрезерватив (самоклеючий) |
Стерильність | |
Кількість використань | Одноразовий |
Стать | Чоловічий |
Кількість одиниць в упаковці | 30, шт |
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37803279 |
Поштова адреса | 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 |
Ім'я |
Охріменко Ірина Володимирівна ( ) |
Телефон | +380509998026 |
Ел. пошта | knp.cpmsd@ukr.net |