На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
3 195 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Період оскаржень до 17 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги з визначення справедливої вартості об’єктів основних засобів ПАТ «Запоріжжяобленерго»), ідентифікатор оголошення UA-2024-10-18-012571-a, на підставі пп. 2 п.50 Особливостей: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель полягали у не внесенні змін до тендерної документації з метою приведення вимоги тендерної документації у відповідність з наданою відповіддю та не виключені неузгоджені (суперечливі) вимоги, що свідчить про невідповідність тендерної документації вимогам п.28 Особливостей та ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-012571-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 17:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 195 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 жовтня, 15:32 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 31 950.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з визначення справедливої вартості об’єктів основних засобів ПАТ «Запоріжжяобленерго»1 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, (місце надання послуг: територія України, місце передачі результату наданих послуг: м.Запоріжжя) Строк: до 20.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79310000-0, Послуги з проведення ринкових досліджень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38506047 |
---|---|
Поштова адреса | 03164, Україна, м. Київ, Київ, вул. Обухівська, буд. 135, офіс 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петенко Сергій Олександрович |
Телефон | +380445212232 |
Ел. пошта | petenko@ostrov.ua |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПКФ УКРАЇНА»
Час публікації: 2024-11-01 16:10:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-02 16:10:44
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику: ТОВ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (ЄДРПОУ - 38506047 ) І. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей із зазначенням інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк, визначений Особливостями: 1. На виконання п. 1.1 частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу I Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідка в довільній формі з інформацією про виконання Учасником не менше 2 (двох) аналогічних договорів, укладених не раніше 2018 року, про надання послуг з оцінки об’єктів основних засобів для цілей відображення в бухгалтерському/фінансовому обліку відповідно МСФЗ із зазначенням: - найменування та адреси Замовника, - предмету договору, - номеру (за наявності) та дати укладення договору, - стану виконання договору (виконаний). Учасник надав Довідку за №10/783 від 25.10.2024 про наявність документального підтвердження досвіду виконання 2-х аналогічних договорів (№1777-Г від 02.05.2019 та №192 від 17.02.2020), проте не зазначив інформацію щодо стану їх виконання. 2. На виконання п. 1.2 частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу I Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати для підтвердження вказаної у довідці №10/783 від 25.10.2024 інформації: 1.2.1. Скановані копії аналогічних договорів, що вказані в довідці, із усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною частиною таких договорів. Учасник надав Договір №1777-Г від 02.05.2019, укладений з ДП “Енергоринок” та Договір на проведення оцінки майна №192 від 17.02.2020, укладений з ДП “Укрспирт” (разом з Додатковими угодами до нього). Проте, Додаткові угоди № 1 - № 34 від 17.02.2020 (до договору №192 від 17.02.2020) надані не в повному обсязі (відсутні окремі сторінки до кожної з них). Додаткові угоди № 1 - № 34 від 17.02.2020 непідписані з боку Виконавця послуг, а саме: директором ТОВ «КК «Острів» - С.О.Петенко (хоча за умовами додаткові угоди набирають чинності з моменту підписання її Сторонами). 3. На виконання п. 1.2 частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу I Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати для підтвердження вказаної у довідці №10/783 від 25.10.2024 інформації: 1.2.3. Листи-відгуки щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів), наданого (-их) на виконання п.п.1.2.1. та вказаного у довідці (не менше одного). Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Учасник надав відгук від 23.06.2020 за №1.1.-2-1.13.2/937 від ДП “Укрспирт” щодо виконання ТОВ “КК “Острів” аналогічного договору №192 від 17.02.2020 згідно якого вартість послуг склала 4 406 400,00 грн. з ПДВ, але вартість послуг за договором з усіма додатковим угодами становить: 4 523 400,00 грн. з ПДВ). 4. На виконання п. 2.1 частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу I Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі або за формою (наведеною нижче) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), що підтверджує наявність у Учасника фахівців відповідної кваліфікації, зокрема: 1) не менше 3 фахівців, які мають кваліфікаційне свідоцтво оцінювача, з них: - не менше 2 (двох) сертифікованих оцінювачів, які мають профільну вищу освіту з бухгалтерського обліку або економіки/фінансів; - не менше 1 (одного) сертифікованого оцінювача, який має сертифікат, що підтверджує членство RICS (Royal Institution of Chartered Surveyors) або TEGoVA (The European Group of Valuers' Associations) або ASA (American Society of Appraisers) або Інституту Оцінки AI (Appraisal Institute) (на підтвердження інформації зазначеної в довідці надати в складі тендерної пропозиції належним чином завірену копію сертифіката). 2) не менше 2 (двох) працівників, які працюють у штаті учасника на умовах повної зайнятості та повинні мати чинні сертифікати (дипломи) однієї із професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Для Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) зараховується лише за документами, що підтверджує членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association (на підтвердження інформації зазначеної в довідці надати в складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії сертифікатів (дипломів)). 3) не менше 3 (трьох) працівників повинні бути аудиторами, включеними до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності та мати чинний сертифікат (диплом) однієї з професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності перелік яких затверджений рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (на підтвердження інформації зазначеної в довідці надати в складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії сертифікатів (дипломів) та витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності). Учасник надав Довідку №10/794 від 25.10.2024 про наявність фахівців відповідної кваліфікації. У Довідці зазначена посада прцівника учасника (ТОВ “КК “Острів”) Хворова Сергія Юрійовича - заступник, яка не відповідає посаді, передбаченій штатним розкладом, затвердженим наказм №10-Ш від 06.09.2024, а саме: заступник директора з юридичних питань. У Довідці зазначена посада співвиконавця (ТОВ “ПКФ Україна”) Діхтяр Людмили Василівни - головний аудитор якості, яка не відповідає посаді, зазначеній у трудовій книжці, а саме: головний аудитор-контролер якості. У довідці від 25.10.2024 за №10/794 у стовбці “Освіта*” у 4-х працівників (Хворов, Діхтяр, Білобловський, Пашина) не зазначені повні дані щодо освіта у форматі «тип та спеціальність». Учасником не підтверджена відповідність вимозі: не менше 2 (двох) працівників, які працюють САМЕ у штаті учасника на умовах повної зайнятості та повинні мати чинні сертифікати (дипломи) однієї із професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Для Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) зараховується лише за документами, що підтверджує членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association. 5) На виконання п.3.3. Розділу ІІІ “Інші документи” Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати: Копію фінансової звітності за останні 3 роки (2021-2023 рр.) у складі: Баланс (Звіт про фінансовий стан), Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід); Звіт про рух грошових коштів (копії завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою (у разі її використання)). Учасник надав Фінансову звітність малого підприємства за останні 3 роки (2021-2023 рр.): - Баланс та Звіт про фінансові результати за 2021 рік (з Квитанцією); - Баланс та Звіт про фінансові результати за 2022 рік (з Квитанцією); - Баланс та Звіт про фінансові результати за 2023 рік (зКвитанцією). Проте, у складі тендерної пропозиції не надав Звіт про рух грошових коштів за останні 3 роки (2021-2023 рр.) або лист-роз’яснення в довільній формі, який засвідчує, що відповідно до норм чинного законодавства дана форма звітності не складається/не надається Учасником (суб’єктом господарювання, який має статус малого підприємства). 6) На виконання п.4.1 Розділу ІV “Документи у разі залучення співвиконавців/субпідрядників» Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати: Перелік співвиконавців/субпідрядників, які будуть залучені до виконання послуг/робіт за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку №2 тендерної документації. Учасник надав Довідку від 25.10.2024 за №10/796 (за формою, передбаченою Таблицею №2 до Додатку №2 ТД) про залучення до виконання послуг співвиконавця: ТОВ «ПКФ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ - 34619277). Проте, не зазначив реквізити співвиконавця ТОВ «ПКФ УКРАЇНА» у стовбці “Назва співвиконавця/субпідрядника, його реквізити”. ІІ. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Оновлену Довідку в довільній формі з інформацією про виконання Учасником не менше 2 (двох) аналогічних договорів, укладених не раніше 2018 року, про надання послуг з оцінки об’єктів основних засобів для цілей відображення в бухгалтерському/фінансовому обліку відповідно МСФЗ із зазначенням: - найменування та адреси Замовника, - предмету договору, - номеру (за наявності) та дати укладення договору, - стану виконання договору (виконаний). 2. Додаткові угоди № 1 - № 34 від 17.02.2020 (до договору №192 від 17.02.2020), укладені з ДП“Укрспирт” підписані Виконавцем послуг (директором ТОВ «КК «Острів» - С.О.Петенко). 3. Лист-відгук щодо виконання аналогічного договору (№192 від 17.02.2020) , наданого на виконання п.п.1.2.1. та вказаного у довідці (№10/783 від 25.10.2024). Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, в якому буде вказана сума за договором з усіма додатковими угодами (з урахуванням додаткових послуг за ДУ №36 від 14.05.2020). 4. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, вказаною у п.2.1 частини ІІ Розділу I Додатку № 2 тендерної документації у якій у стовбці “Освіта*” будуть зазначені дані щодо освіта у форматі для всіх працівників вказати «тип» (тип визначати як рівень освіти: повна вища освіта або базова вища освіта або неповна вища освіта або професійно-технічна освіта). Для 4-х працівників (Хворов, Діхтяр, Білобловський, Пашина) вказати «спеціальність». 5. Підтвердити відповідність вимозі: не менше 2 (двох) працівників, які працюють САМЕ у штаті учасника на умовах повної зайнятості та повинні мати чинні сертифікати (дипломи) однієї із професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Для Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) зараховується лише за документами, що підтверджує членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association. (на підтвердження інформації зазначеної в довідці надати в складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії сертифікатів (дипломів)). 6. Звіт про рух грошових коштів за останні 3 роки (2021-2023 рр.) або лист-роз’яснення в довільній формі, який засвідчує, що відповідно до норм чинного законодавства дана форма звітності не складається/не надається Учасником (суб’єктом господарювання, який має статус малого підприємства). 7. Перелік співвиконавців/субпідрядників, які будуть залучені до виконання послуг/робіт за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку №2 тендерної документації, із зазначенням реквізитів співвиконавця ТОВ «ПКФ УКРАЇНА» у стовбці “Назва співвиконавця/субпідрядника, його реквізити”.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37902125 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 172 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Anna Bilozub |
Телефон | +380443334493 |
Ел. пошта | bilozub@kreston.ua |
В якості субпідрядника залучається ТОВ «Крестон Україна».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32423712 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МАЛОПІДВАЛЬНА, будинок 10, офіс 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Кобилинська |
Телефон | +380674641400 |
Ел. пошта | s.kobylynska@devisu.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 24258192 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Александрова Галина |
Телефон | 380442905822 |
Ел. пошта | INFO.OCENKA@UKR.NET |
субпідрядник не залучатиметься
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводиться Замовником протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту прийому-здачі наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту прийому-здачі наданих послуг, - надання Оцінювачем Замовнику документів, що зазначені у п. 1.2 цього Договору, позитивної Рецензії особи, яка згідно з Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» має право здійснювати рецензування звіту про оцінку майна, що зазначений у п. 1.2.3 цього Договору, про відповідність звіту нормативно-правовим актам з оцінки майна та про можливість використання звіту за призначенням оцінки, - реєстрації Оцінювачем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводиться Замовником протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту прийому-здачі наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту прийому-здачі наданих послуг, - надання Оцінювачем Замовнику документів, що зазначені у п. 1.2 цього Договору, позитивної Рецензії особи, яка згідно з Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» має право здійснювати рецензування звіту про оцінку майна, що зазначений у п. 1.2.3 цього Договору про відповідність звіту нормативно-правовим актам з оцінки майна та про можливість використання звіту за призначенням оцінки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |