На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
91 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Детальна інформація у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-013332-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 16:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 91 600.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 458.00 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 28 жовтня, 12:11 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Палітурні послуги з оправлення документів в архівну справу. Код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79971200-3 Палітурні послуги. Строк надання послуг – протягом 30 календарних днів у робочі дні Замовника з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00 години, в п’ятницю з 8.00 до 15.45 години за попередньо направленою заявкою Замовником. Виконавець зобов’язаний розпочати надання послуг протягом 3 (трьох) робочих днів з дня надходження відповідної заявки від Замовника.1000 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів, територія замовника (детальна адреса згідно заявки). Строк: до 14.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79970000-4, Видавничі послуги |
Замовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг. 2) Податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України.* Для платників ПДВ:* Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. *У випадку якщо Виконавець є платником ПДВ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Скробач О. М. |
Телефон | 0322263022 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |