На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-013330-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 14:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 221 381.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Організація семінарів (конференцій) по програмі «Надання домедичної допомоги при невідкладних станах»1 послуга Адреса поставки: Україна, Освітні послуги надаються шляхом проведення занять з відривом від виробництва на базі Замовника: Харківська обл., Ізюмський р-н, с. Андріївка, смт. Донець, с. П`ятигірське; Харківська обл., Лозівський р-н, с. Червоне, с. Червона Гірка, Харківська обл., Красноградський р-н, с. Першотравневе; Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, м. Перещепино Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80562000-1, Послуги з професійної підготовки у сфері надання першої медичної допомоги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3458205538 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, вулиця Олени Теліги, будинок 3, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лозинський Валерій |
Телефон | 380671655652 |
Ел. пошта | TENDER@HIGHMONT.COM.UA |
Час публікації: 2024-11-13 18:46:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 18:46:50
Опис
п.п.1.1. п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про наявність досвіду роботи учасника № 4 від 28 жовтня 2024 року в якій відсутня інформація: дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1.1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору; дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дозавантажити в систему PROZORRO: Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору; дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець). п.п.2.2. п.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує наявність трудових відносин між Учасником та працівником Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.), а саме: - витягу з трудової книжки та наказу про прийняття на роботу, та/або - Договору ЦПХ та/або - аналогічного документу (відповідно до форми працевлаштування). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Учасник у складі своєї пропозиції надає: 2.2. Скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує наявність трудових відносин між Учасником та працівником Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.), а саме: - витягу з трудової книжки та наказу про прийняття на роботу, та/або - Договору ЦПХ та/або - аналогічного документу (відповідно до форми працевлаштування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До завантажити в систему PROZORRO: Скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує наявність трудових відносин між Учасником та працівником Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.), а саме: - витягу з трудової книжки та наказу про прийняття на роботу, та/або - Договору ЦПХ та/або - аналогічного документу (відповідно до форми працевлаштування). п.п.2.3. п.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує кваліфікацію працівників Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.). На підтвердження може бути надано: - диплом про освіту за спеціальністю в галузі знань «Охорона здоров’я» та/або - договір, умовами якого передбачено надання працівником медичних послуг та/або - скан-копію трудової книжки із відомостями про роботу працівника, в тому числі, із датами прийому на роботу та датами звільнення, на посаді парамедика та/або фельдшера та/або медичного брата/медичної сестри та/або іншій посаді в галузі охорони здоров’я. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Учасник у складі своєї пропозиції надає: 2.3. Скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує кваліфікацію працівників Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.). На підтвердження може бути надано: - диплом про освіту за спеціальністю в галузі знань «Охорона здоров’я» та/або - договір, умовами якого передбачено надання працівником медичних послуг та/або - скан-копію трудової книжки із відомостями про роботу працівника, в тому числі, із датами прийому на роботу та датами звільнення, на посаді парамедика та/або фельдшера та/або медичного брата/медичної сестри та/або іншій посаді в галузі охорони здоров’я. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До завантажити в систему PROZORRO: Скан-копію (-ї) документу (-ів), що підтверджує кваліфікацію працівників Учасника, зазначених у довідці (відповідно до п. 2.1.). На підтвердження може бути надано: - диплом про освіту за спеціальністю в галузі знань «Охорона здоров’я» та/або - договір, умовами якого передбачено надання працівником медичних послуг та/або - скан-копію трудової книжки із відомостями про роботу працівника, в тому числі, із датами прийому на роботу та датами звільнення, на посаді парамедика та/або фельдшера та/або медичного брата/медичної сестри та/або іншій посаді в галузі охорони здоров’я. п.п.1.1. п.1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору» таблиці 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано лист за формою додатку №1.1 до тендерної документації щодо повноважень посадових осіб. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До завантажити в систему PROZORRO: Лист за підписом керівника по формі Додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Михайло Калініченко |
Телефон | +380574992486 |
Ел. пошта | kmv@shgpu.com.ua |