На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
128 157.00 UAH
Замовник
Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Картопля врожаю 2024 року має бути середнього розміру 55-80мм, однакової зрілості, свіжою, чистою, сухою, без механічних ушкоджень, не уражена шкідниками і хворобами, без цвілі, загнивання, запарювання, сторонніх присмаків та запахів. Бульби картоплі повинні бути цілими, сухими, не пророслими і не зів'ялими. Не допускаються бульби позеленілі, зів'ялі, розтиснуті, підмерзлі, з наяв-ністю органічних і мінеральних домішок (солома, гичка, каміння). Картопля має бути очищена від землі сухим способом. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), а також мати необхідний документ що підтверджує якість та відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Продукція повинна відповідати вимогам ДСТУ 9221:2023, та іншим вимогам діючого санітарного законодавства України. Картопля повинна бути упакована в овочеві сітки 16-25 кг., що забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно – розвантажувальних робіт та збереження у межах термінів придатності установлених чинними нормативними документами. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору Додатку №2.Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 70% від терміну зберігання, встанов-леного підприємством-виробником(тобто,щоб строк його придатності минув не більше,ніж на 30%). 3. Поставка товару дрібними партіями 1-2 рази на місяць, відповідно до заявки Замовника, надісланої на електронну адресу Постачальника, протягом 2-ох робочих днів з дня отримання заявки (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: 65 033 м. Одеса, вул. Ціолковського, 1. 4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал Замовника. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом, обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор), зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть копію особистої санітарної книжки з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті(гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 20(двадцяти) банківських днів з дня поставки Товару.У разі затримки бюджетного фінан-сування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 7(семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (видаткова накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 2 (двох) робочих днів. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.. 11. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-013807-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 128 157.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 24 жовтня, 09:00 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92214900 кілограм Адреса поставки: 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті(гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 20(двадцяти) банківських днів з дня поставки Товару.У разі затримки бюджетного фінан-сування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 7(семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26044590 |
Поштова адреса | 65013, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2 |
Ім'я |
Світлана КОРОЛЬОВА |
Телефон | +380487053216 |
Ел. пошта | 2bomj.centr@ukr.net |