На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 600 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-013836-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 17 600 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 жовтня, 12:57 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 176 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 500 000.00 UAH |
Cіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, ґатунок вищий, крупність 3, без пакування3000 тонна Адреса поставки: 61045, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Дорошенківська, 1 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34927100-2, Дорожня сіль |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 41708124 |
---|---|
Поштова адреса | 61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Петрович Павло |
Телефон | 380993829612 |
Ел. пошта | nanoekspo@ukr.net |
відсутній
Час публікації: 2024-11-04 16:00:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-05 16:00:21
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАНОЕКСПО+» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 41708124) (далі - ТОВ «НАНОЕКСПО+»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), зінформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 цього розділу тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленому кваліфікаційному критерію, викладеному у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; Наявність необхідного обладнання та спеціалізованого автотранспорту, вказаного учасником у третій графі таблиці форми І, документально підтверджується згідно з підпунктом 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпунктів 1.3 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації. 1.2. Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість, та/або оригінал(оригінали) чи копію(копії) договору (договорів) оренди/суборенди (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), або оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. Учасником – ТОВ «НАНОЕКСПО+» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1.МТБ.pdf») довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» (Вих. №22.10.24/1.1т від «22» жовтня 2024 року) (далі – Довідка І). У рядку за № 2 другої графи таблиці Довідки І учасником – ТОВ «НАНОЕКСПО+» зазначено матеріально технічну базу (приміщення, та/або будівля, та/або склад), а саме: «Нежитлове приміщення: м. Харків, Гімназійна набережна 24 - орендоване» (далі – Приміщення). За умовами підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації учасником – ТОВ «НАНОЕКСПО+» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «МТБ.pdf») оригінал договору: «ДОГОВІР ОРЕНДИ № 01/10/2024-01», укладений Товариством з обмеженою відповідальністю «НАНОЕКСПО+» (Орендарем за договором) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛАНД 1» 01.10.2024р.(Орендодавцем за договором) (далі – Договір № 01/10/2024-01). У пункті 3.1 статті 3 РОЗДІЛУ 2 ДОГОВОРУ № 01/10/2024-01 визначено: «Строк оренди у відповідності до Договору становить 3 (три) календарних роки…).». Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. Відповідно до частини другої статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Разом з тим, наданий учасником - ТОВ «НАНОЕКСПО+» ДОГОВІР № 01/10/2024-01 не посвідчений нотаріально. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАНОЕКСПО+» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель,а саме надати документальне підтвердження наявності Приміщення, зазначеного учасником у рядку за № 2 другої графи таблиці Довідки І у відповідності до вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 2.1, 2.2 ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; 2.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою ІІ аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. Учасником – ТОВ «НАНОЕКСПО+» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.4. Довідка щодо аналогічних договорів.pdf») довідку у табличному вигляді, складену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (Вих. № 22.10.24/1.4т від «22» жовтня 2024 року) (далі – Довідка ІІ). У рядку за №1 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки ІІ учасником - ТОВ «НАНОЕКСПО+» зазначено інформацію про дату укладених договорів та його номер, а саме: «Договір № 04-08/2022 про закупівлю товару від 04.08.2022 року». У свою чергу, за умовами підпункту 2.2 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.5 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації учасником – ТОВ «НАНОЕКСПО+» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.5, 1.6, 1.7 Аналогічні договори.pdf») оригінал договору, що вказаний учасником у рядку за №1 другої графи таблиці Довідки ІІ, а саме: «Договір № 04-08/2022 про закупівлю товару», укладений «04» серпня 2022 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАНОЕКСПО+» (Постачальник за договором) з комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» (Покупцем за договором)» (далі – ДОГОВІР № 04-08/2022); У відповідності до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.5 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації у третій графі таблиці форми ІІ учаснику необхідно зазначити інформацію про предмет договору, строк дії договору, ціну договору. Учасником - ТОВ «НАНОЕКСПО+» у рядку за №1 третьої графи таблиці Довідки ІІ, між іншим, зазначено інформацію про предмет договору, а саме: «Предмет договору: Сіль технічна, відповідний код ЄЗС:ДК 021:2015 34927100-2 Дорожнє обладнання (ДК 021:2015:34927100-2 Дорожня сіль)». Своєю чергою, у пункті 1.1 розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» поданого учасником ДОГОВОРУ № 04-08/2022 визначено: «1.1. Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця Товар: Сіль технічна, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль)….». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «НАНОЕКСПО+» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надати довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 45206870 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрін Віктор |
Телефон | 380996788574 |
Ел. пошта | office@saltindustry.com.ua |
Час публікації: 2024-11-11 14:11:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 14:11:05
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛТ ІНДАСТРІ» (далі – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 цього розділу тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, викладеним у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації. Наявність необхідного обладнання та спеціалізованого автотранспорту, вказаного учасником у третій графі таблиці форми І, документально підтверджується згідно з підпунктом 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпунктом 1.3 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації.. Учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1 Довідка матеріально-технічна база.pdf») довідку у табличному вигляді, складену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» (28.10.2024 №28-1) (далі – Довідка І). Згідно з вимогами підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації: - у другій графі таблиці форми І необхідно вказати інформацію про матерiально-технiчну базу (приміщення, та/або будівля, та/або склад) із зазначенням найменування, місцезнаходження, підстави користування: власне, орендоване тощо; - у третій графі таблиці форми І необхідно вказати інформацію про обладнання для забезпечення постачання товару (партії товару), що є предметом закупівлі, та спеціалізований автотранспорт: самоскиди, придатні для перевезення і вивантаження сипучих вантажів – товару, що є предметом закупівлі; у кількості достатній для виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених в додатку 2 до цієї тендерної документації із зазначенням назви, типу (марки) або моделі, кількості, технічного стану, інформації: власне, орендоване тощо). У свою чергу, учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у другій графі таблиці Довідки І зазначено інформацію про матерiально-технiчну базу: - у рядку за № 1: «Офісне приміщення розташоване за адресою: 08130, Київська обл.,Бучанський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева 4-Б…» (далі – Приміщення); - у рядку за № 2: «Відкритий майданчик за адресою: м. Вишгород, вул. Шлюзова, 4» (далі – Майданчик). Проте, учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» не вказано підставу користування зазначеними у Довідці І Приміщенням та Майданчиком, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. Разом з цим, учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у рядках за №№4-11, 13-15 третьої графи таблиці Довідки І зазначено інформацію про спеціалізований автотранспорт. Однак, учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» не вказано інформацію про кількість, технічний стан, інформацію: власне, орендоване тощо цього спеціалізованого автотранспорту, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» не вказано відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме у Довідці І: - вказати підставу користування Приміщенням та Майданчиком, інформація про які зазначена у рядках за №№ 1-2 другої графи таблиці Довідки І; - зазначити інформацію про кількість, технічний стан, інформацію: власне, орендоване тощо спеціалізованого автотранспорту, який вказано учасником у рядках за №№ 4-11, 13-15 третьої графи таблиці Довідки І. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 2.1, 2.2, 2.4 ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та підпунктів 1.4, 1.5, 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; 2.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою ІІ аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. 2.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «8 Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf») довідку у табличному вигляді, складену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (28.10.2024 №28-2) (далі – Довідка ІІ). Учасником - ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» рядку за №1 другої графи «Дата укладення договору та його номер» таблиці Довідки ІІ зазначено інформацію про дату укладеного договору та його номер, а саме: «№ 210224 від 21.02.2024». Разом з цим, за умовами підпункту 2.2 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.5 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «9 Аналогічний договір 1.pdf») оригінал договору, що вказаний учасником у рядку за №1 другої графи таблиці Довідки ІІ, а саме: «ДОГОВІР ПОСТАВКИ № 210224», укладений «21» лютого 2024 р. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛТ ІНДАСТРІ»» (Постачальник за договором) з фізичною особою-підприємцем Романенко Максим Юрійович (Покупцем за договором)» (далі – ДОГОВІР № 210224); У відповідності до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації у третій графі таблиці форми ІІ учаснику необхідно зазначити інформацію про предмет договору, строк дії договору, ціну договору. Учасником - ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у рядку за №1 третьої графи таблиці Довідки ІІ, між іншим, зазначено інформацію про предмет договору, а саме: « - Сіль кам’яна - Сіль кам’яна в біг-бег 1500кг - Сіль кухонна в мішках по 25кг». Своєю чергою, у пункті 1.1 розділу 1 «Предмет договору» поданого учасником ДОГОВОРУ № 210224 крім іншого визначено: «1.1. На умовах та в порядку, визначеному цим Договором, Постачальник зобов'язується поставити (передати у власність) Покупцю сіль, що іменується далі по тексту «Товар»…». Поряд з цим, учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «10 Відгук до аналогічного договору 1.pdf ») оригінал листа, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі, згідно з умовами підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: ЛИСТ-ВІДГУК», наданий фізичною особою-підприємцем Романенко Максимом Юрійовичем (далі – ВІДГУК) щодо Договору № 210224, зазначеного у Довідці ІІ. Наданий учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» ВІДГУК не містить інформації про строк дії Договору № 210224, що не відповідає вимогами підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - надати довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - надати оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором, інформація про який наведена учасником у рядку за №1 таблиці Довідки ІІ, згідно з вимогами підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації.». 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї (у тому числі, додатком 4 до тендерної документації), щодо підтвердження відповідності вимогам до тендерної пропозиції відповідно до законодавства. Згідно з вимогами пункту 4 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» (далі - таблиця «Інші документи») додатку 4 до тендерної документації та підпункту 5.4 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації. Учасником – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель на другій сторінці файлу: «30 Відомості про учасника.pdf») довідку, а саме: «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (28.10.2024 №28-14) (далі – Довідка ІІІ). Згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 4 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи. Однак Довідка ІІІ, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про правовий статус учасника та організаційно-правову форму, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 4 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 4 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надати довідку, складену за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації: «Відомості про учасника», заповнену згідно з вимогами пункту 4 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації та підпункту 5.4 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації учасника
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 44907923 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, пров.Бехтерівський ,будинок 4Б, оф. 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тесля Олександр |
Телефон | 380932403396 |
Ел. пошта | logist.tesoil@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-19 15:32:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 15:32:15
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 44907923) (далі – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 цього розділу тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, викладеним у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1, 1.2, 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпунктів 1.1, 1.2, 1.3 пункту 1 розділу І додатку 5 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; Наявність необхідного обладнання та спеціалізованого автотранспорту, вказаного учасником у третій графі таблиці форми І, документально підтверджується згідно з підпунктом 1.3 цього пункту. 1.2. Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість, та/або оригінал(оригінали) чи копію(копії) договору (договорів) оренди/суборенди (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), або оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. 1.3. Для документального підтвердження наявності обладнання та самоскидів, придатних для перевезення і вивантаження сипучих вантажів: товару, що є предметом закупівлі,учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору (договорів) про співпрацю, та/або договору (договорів) користування чи надання послуг тощо (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/ надання послуг, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). 1.3.1. Наявність в учасника власного спеціалізованого автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів). Учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка офіс, склад, авто, ваговий та походження товару.pdf») довідку, складена не за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Довідка», (Вих.№ 01/29 28 жовтня 2024 року) (далі – Довідка І). За вимогами підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, довідка повинна містити інформацію про матерiально-технiчну базу (приміщення, та/або будівля, та/або склад) (вказати найменування, місцезнаходження, підставу користування: власне, орендоване тощо. У Довідці І учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» зазначено про те, що учасник має у користуванні: - «Склад площею 731,8 кв.м.(Тернопільська обл., Коізвський р-н, смт Козова, вул. Тернопільська,7, закрите складське приміщення, місткістю до 3500 тонн, договір оренди від 04.08.2023 р. № 04/08/23» (далі – Склад); - «офісне приміщення (з організаційною та комп’ютерною технікою і засобами зв’язку) площею 15,2 кв.м. (м. Київ, пров. Бехтеревський, 4-б, договір оренди від 12.08.2022 р. № 01/12- 22)» (далі – Приміщення). Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження права власності чи оренди учасника на Склад, інформація про який зазначена у Довідці І, що не відповідає підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. За умовами підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Дог.Оренда_Офіс_ТЕС_2022.08.12.pdf» оригінал договору, а саме: - -«ДОГОВІР №01/12-22 ОРЕНДИ НЕЖИЛИХ ПРИМІЩЕННЬ», укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОДЕКС» 12 серпня 2022 р (далі – Договір № 01/12-22); - «ДОДАТКОВА УГОДА № 5 до Договору оренди нежилих приміщень № 01/12-22, укладену ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОДЕКС» 10 серпня 2023 р (далі – Додаткова угода № 5). У пункті 5.1 розділу 5 Договору № 01/12-22 визначено: «5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 12 серпня 2023 року». У свою чергу, пунктами 1 та 2 Додаткової угоди № 5 встановлено: «1. Сторони прийшли до згоди, на підставі п. 5.4 Договору, про продовження строку дії Договору оренди нежилих приміщень до 12 серпня 2024 року. 2. У зв’язку з цим, Сторони домовились викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 12 серпня 2024 року.».». Тобто строк дії Договору № 01/12-22 закінчився, отже, учасник документально не підтвердив наявність у нього Приміщення, інформація про яке зазначена у Довідці І, що не відповідає підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині Згідно з вимогами підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, довідка повинна містити інформацію про обладнання для забезпечення постачання товару (партії товару), що є предметом закупівлі, та спеціалізований автотранспорт: самоскиди, придатні для перевезення і вивантаження сипучих вантажів – товару, що є предметом закупівлі; у кількості достатній для виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених в додатку 2 до цієї тендерної документації (вказати назву, тип (марку) або модель, кількість, технічний стан, інформацію: власне, орендоване тощо). Учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у Довідці І зазначено інформацію про: «транспортні засоби, що будуть використовуватись для перевезення товару, який є предметом закупівлі (договір про надання транспортних послуг від 21.12.2023 р. № 12/47/04 укладений з ТОВ «ЛАЙФ БУД ГРУП»). Кількість – 21 вантажний автомобіль (вантажопідйомність до 24 тонн)». Однак, у поданій Довідці І не вказано назву, тип (марку) або модель спеціалізованого автотранспорту: самоскидів, придатних для перевезення і вивантаження сипучих вантажів – товару, що є предметом закупівлі, технічний стан, інформації: власне, орендоване тощо). У свою чергу, тендерна пропозиція учасника містить інформаційну довідку у табличному вигляді, а саме: «Довідка про наявність у Учасника парку автотранспорту» (Вих. № 12/32 Від 28 жовтня 2024 року (далі – Довідка ІІ), у рядках за №№ 1-10 другої графи якої міститься перелік транспортних засобів та зазначається: назва, марка, вантажопідйомність автотранспорту, а саме: «Hапівпричіп DROMECH BO0072XF Тягач DAF ВО 2334 ЕН По документах не більше 24 тони. Напівпричіп GENERAL TRAILERS BO1636XF Тягач DAF ВО 2335 ЕН По документах не більше 24 тони. Напівпричіп LAG BO0999XF Тягач DAF ВО 3371 ВМ По документах не більше 24 тони. Hапівпричіп LINDER&FISCER CE1249XP Тягач DAF ВО 4783 ЕН По документах не більше 24 тони. Hапівпричіп SIMATRA BO0062XF Тягач DAF ВО7280 СТ По документах не більше 24 тони. Hапівпричіп VAN HOOL BO1591XF Тягач DAF ВО 7281 СТ По документах не більше 24 тони. Hапівпричіп WILLIG BO1804XF Тягач DAF ВО 7282 СТ По документах не більше 24 тони. Тягач DAF ВО 9506 ЕС По документах не більше 24 тони. Тягач DAF ВО 9507 ЕС По документах не більше 24 тони. Тягач DAF ВО 9508 ЕС. По документах не більше 24 тони, (далі – ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ) та - у рядках за №№ 1-10 третьої графи «Підстава користування» - «Надання послуг»; - у рядках за №№ 1-10 четвертої графи «Документ, який підтверджує право користування: - «ТОВ «ЛАЙФ БУД ГРУП» Договір про надання транспортних послуг 12/47/04 від 21.12.2023». Подана Довідка ІІ містить перелік ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ у кількості 10 од., що суперечить інформації про кількість транспортних засобів, що будуть використовуватись для перевезення товару, який є предметом закупівлі, що міститься у Довідці І, а це – «21 вантажний автомобіль (вантажопідйомність до 24 тонн)». Також Довідка І та Довідка ІІ не містять інформації про технічний стан зазначених учасником автотранспортних засобів, що не відповідає підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. Крім цього, у Довідці І та Довідці ІІ учасник – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» зазначив інформацію про договір, який є підставою користування автотранспортом (транспортними засобами), що вказані Довідці І та Довідці ІІ, а саме: «договір про надання транспортних послуг від 21.12.2023 р. № 12/47/04 укладений з ТОВ «ЛАЙФ БУД ГРУП». Разом з цим учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Договір перевезення ЛАЙФ_БУД (1).pdf» та у файлі: «Перелік транспортних засобів Додаток до договору (1).pdf») оригінал договору, а саме: «ДОГОВІР № 12/47/04 про надання транспортних послуг», укладений ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛАЙФ БУД ГРУП» 21 грудня 2023 року. (далі – Договір № 12/47/04). Однак, Договір № 12/47/04 не містить інформації про те, що ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, зазначені учасником у рядках за №№ 1-10 другої графи таблиці Довідки ІІ будуть використовуватись для перевезення товару, який є предметом закупівлі, а наявність транспортних засобів зазначених у рядках за №№8-10 другої графи таблиці Довідки ІІ взагалі не підтверджені Договором № 12/47/04. Тобто учасник не надав документальне підтвердження самоскидів, придатних для перевезення і вивантаження сипучих вантажів, що не відповідає підпункту 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.3 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині.. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель,а саме надати: - довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.1 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; Наявність необхідного обладнання та спеціалізованого автотранспорту, вказаного учасником у третій графі таблиці форми І, документально підтвердити згідно з вимогами підпункту 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.3 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації - документальне підтвердження права власності чи оренди учасника на Склад та Приміщення, інформація про які зазначена у Довідці І у відповідності до вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.2 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - документальне підтвердження ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, що зазначені у рядках за №№ 1-10 другої графи таблиці Довідки ІІ, у відповідності до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.3 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та підпунктів 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою ІІ аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі, у тому числі: солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою без пакування / солі для промислового переробляння кам’яної, без пакування / солі технічної кам’яної / тощо. - оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою ІІ. - оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка аналогічні договори.pdf») довідку, складену не за формою ІІ, наведеною у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Довідка» (Вих.№ 08/13 28 жовтня 2024 року) (далі – Довідка ІІІ). У відповідності до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації у четвертій графі таблиці форми ІІ учаснику необхідно зазначити назву та адресу замовника, його код згідно з ЄДРПОУ, власне ім’я, прізвище керівника (для юридичної особи) або власне ім’я, прізвище фізичної особи, номер телефону. Але в Довідці ІІІ наданій у часником у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про код згідно з ЄДРПОУ, власне ім’я, прізвище керівника,що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. Крім цього, у рядку за № 2 шостої графи таблиці Довідка ІІІ: «Сума договору, грн.» учасником зазначено: «7 008 000,00 грн.»; у четвертій графі таблиці Довідка ІІІ: «Предмет договору/контракту» вказано: « кам’яна сіль для промислового перероблення (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші)». Учасником - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: - «Договір_ТЕС_ЖитомирУАШ_290_2023.06.05.pdf»), - оригінал договору, а саме: «ДОГОВІР № 290 про закупівлю товарів», укладений Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Постачальник за договором) з Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (Замовником за договором)» 05.06.2023 р. (далі – ДОГОВІР № 290); - «Договір_сіль_ТЕС_ГлобалБІЛД_2023_под..pdf», - оригінал договору, а саме: «ДОГОВІР ПРОСТАВКИ № С-15-53, укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (Постачальник за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (Покупець за договором)» 10 травня 2023 р. (далі – ДОГОВІР № С-15-53); - «Лист-відгук_ГлобалБІЛД_2023_под.pdf», - оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим ДОГОВОРОМ № С-15-53, а саме: «ЛИСТ-ВІДГУК» (Вих № 16/05/2023 від «16» травня 2023 року) (далі – ВІДГУК І). У пункті 3.1 розділу 2 ДОГОВОРУ № 290 визначено: «3.1. Загальна вартість цього Договору становить 7 008 000,00 грн. (Сім мільйонів вісім тисяч гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ». Також, учасником - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель оригінали видаткових накладних до ДОГОВОРУ № 290 у кількості 41 шт. на суму 7 008 000,00 грн. Поряд з цим, учасником - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «2023_10_25_відгук Житомир.pdf») оригінал листа-відгуку, а саме: «Лист-відгук» (№ 558/10/23 від 25/10/2023) (далі – ВІДГУК ІІ). Згідно з вимогами підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації у листі-відгуку повинно бути обов’язково зазначено інформацію: номер договору та дата його укладення, предмет договору, ціни договору, строку дії договору, посада, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Проте, у ВІДГУКУ ІІ, що поданий учасником - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції міститься інформація, зокрема, про ціну договору, а саме: «Ціна договору становить 7 800 000 грн.», та також відсутня інформація про строк дії договору, що не відповідає вимогам підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. У свою чергу, у пункті 10.2 розділу 10 ДОГОВОРУ № С-15-53 визначено: «Строк дії цього договору починає перебіг у момент, визначений у п. 9.1 цього Договору та закінчується «31» грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами відповідно цього Договору.». Разом з цим, у ДОГОВОРІ № С-15-53 відсутня інформація про ціну (загальну вартість) цього договору, і тому не можливо встановити його виконання у повному обсязі. Також у ВІДГУКУ І відсутня інформація про строк дії договору, що не відповідає вимогам підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель,а саме надати: - Довідку ІІІ, складену і заповнену відповідно до вимог підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.4 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - документальне підтвердження досвіду виконання ДОГОВОРУ № С-15-53, відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.5 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - ВІДГУК І та ВІДГУК ІІ з інформацією відповідно до вимог підпункту 2.4 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації та підпункті 1.7 пункту 1 додатку 5 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї (у тому числі, додатком 4 до тендерної документації), щодо підтвердження відповідності вимогам до тендерної пропозиції відповідно до законодавства. Згідно з вимогами пункту 2 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» (далі - таблиця «Інші документи») додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно подати довідку, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Але у складі тендерної пропозиції така довідка відсутня, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації в цій частині. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 3 ТАБЛИЦІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно подати довідку, складену в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). Однак, у складі тендерної пропозиції така довідка відсутня, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації в цій частині. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 4 ТАБЛИЦІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно подати форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації. Учасником – ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відомості про учасника.pdf») відомості про учасника, складені і заповнені не за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Відомості про учасника» (Вих. № 09/02 28 жовтня 2024 року) (далі – Відомості). Згідно з вимогами пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 4 до тендерної документації, учаснику необхідно зазначити (заповнити) інформацію про правовий статус учасника та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи. Однак у Відомостях, що подані учасником у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо правового статусу та організаційно-правову форму учасника - юридичної особи, що вимагається для заповнення у пункті 4 таблиці форми «Загальні відомості про учасника» додатку 4 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 4 форми «Загальні відомості про учасника» додатку 4 до тендерної документації в цій частині. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 7 ТАБЛИЦІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням інформації про те, що учасник процедури закупівлі не є: - громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. З метою підтвердження такої інформації, учасник - юридична особа у складі тендерної пропозиції повинен також надати: відомості про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та розмір частки в статутному капіталі. Але у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» така довідка відсутня, що не відповідає вимогам пункту 7 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації в цій частині. Згідно з вимогами пункту 10 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно надати лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. Однак у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» такий лист відсутній, що не відповідає вимогам пункту 10 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - довідку, складену у довільній формі, у відповідності до вимог пункту 2 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» додатку 4 до тендерної документації; - довідку, складену у довільній формі, у відповідності до вимог пункту 3 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» додатку 4 до тендерної документації - Відомості (довідку, складену за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації: «Відомості про учасника»), заповнену згідно з вимогами пункту 4 таблиці «Інші документи» додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації учасника; - довідку, у відповідності до вимог пункту 7 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» додатку 4 до тендерної документації; - лист-погодження з проєктом договору, у відповідності до вимог пункту 10 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» додатку 4 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35703872 |
---|---|
Поштова адреса | 03143, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Стефанішин |
Телефон | +380990529378 |
Ел. пошта | clavin21@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44003566 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, Київ, вул. Тютюнника Василя, буд. 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | +380669049457 |
Ел. пошта | grandestd@gmail.com |
ТОВ "Торговий дім "ГРАНДЕС" не має наміру залучати субпідрядні організації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40227262 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | П'ятков Петро |
Телефон | 380685100883 |
Ел. пошта | SALE.KIPIKO@GMAIL.COM |
Післяоплата за отриманий Товар (його партію) протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту поставки Товару (партії Товару)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359182 |
Поштова адреса | 61004, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Москалівська, 20 |
Ім'я |
Інна Козир |
Телефон | +380637439116 |
Ел. пошта | iu_kozyr@ukr.net |