На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк надання послуг: послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника, з дати укладання Договору до 15.11.2025 року (включно). Місце надання послуг: Виробнича база Виконавця повинна бути розташована в м. Полтава або в межах Полтавського району*. * Дана вимога встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, що виконує забезпечення потреб країни паливно-енергетичними ресурсами, оскільки у випадку розміщення виробничої бази Виконавця на більш віддалених відстанях від фактичного місця базування ТЗ Замовника, витрати Замовника на доставку транспортних засобів необґрунтовано збільшуються, а саме збільшуються витрати на паливно-мастильні матеріали, на амортизаційне зношення, на додаткові витрати на відрядження. Також, у випадку транспортування транспортних засобів до більш віддалених виробничих баз Виконавців, збільшується час їх перебування на ТО та/або у ремонті, що може призводити до вимушених простоїв виробництва Замовника, оскільки транспортні засоби постійно задіяні на виробничих об’єктах. В свою чергу, це може призвести до значних фінансових втрат як Замовника, так і держави в цілому.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-21-008398-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 17:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 439 964.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 28 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів ISUZU ATAMAN1 послуга Адреса поставки: Україна, Полтавська область, Виробнича база Виконавця повинна бути розташована в м. Полтава або в межах Полтавського району Строк: до 15.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50113000-0, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автобусів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40996061 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Порох Ігор |
Телефон | 380956737277 |
Ел. пошта | JULIA.TIRSERVICE@GMAIL.COM |
Субпідрядників не залучаємо
Час публікації: 2024-11-18 16:31:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 16:31:39
Опис
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Договір оренди нерухомого майна від 01.12.2016 року разом з додатками (Акти приймання-передачі майна, додаткові угоди). Однак, при цьому не надано Додаткову угоду №15 до Договору оренди нерухомого майна від 01.12.2016 р. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Останній абзац підпункту 1.1. пункту 1 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: У разі оренди/залучення субпідрядників(співвиконавців) надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції скан–копію (з оригіналу або з копії) Додаткової угоди №15 до Договору оренди нерухомого майна від 01.12.2016 р. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту приймання-передачі наданих послуг та отримання рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Ілля Михайлик |
Телефон | +380532515489 |
Ел. пошта | illia.mykhailyk@ugv.com.ua |