На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 84 відсотки; Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків; Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-22-005456-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 13:35 |
Наявність статусу платника ПДВ |
Платник ПДВ — 16% Не платник ПДВ — 0% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 7 000.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 30 жовтня, 15:52 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
запасні частини до бульдозера165 штука Адреса поставки: 18028, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117 Строк: до 31.12.2024 11:45 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43630000-8, Частини прохідних машин |
Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця, на підставі видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати фактичного отримання Товару Покупцем та підписання відповідної видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Черкаська служба чистоти" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03328652 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Івана Мазепи, буд. 117 |
Ім'я |
Антошко Наталія Іванівна ( ) |
Телефон | +380472643466 |
Ел. пошта | natalia_chistota@ukr.net |