На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
161 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-22-006682-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 09:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 161 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 жовтня, 15:42 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 806.00 UAH з ПДВ |
---|
Умивальник з тумбою та комплектуючими (кран, сифон)19 штука Адреса поставки: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто МАЛИН, вул.Суворова буд. 83-Б Строк: до 20.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44411300-7, Умивальники |
Унітаз-компакт з поліпропіленовим сидінням і мікроліфтом2 штука Адреса поставки: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто МАЛИН, вул.Суворова буд. 83-Б Строк: до 20.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44411740-3, Унітази |
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, не надав підписаний зі своєї сторони примірник договору про закупівлю товарів та відмовляється від контактування, що унеможливило укладення договору про закупівлю саме з його вини, в межах даної процедури щодо Закупівлі, про що був складений Акт про встановлення факту ненадання відповідної інформації (документа) переможцем процедури закупівлі від 20.11.2024 №1. А отже, договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору. Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, не надав підписаний зі своєї сторони примірник договору про закупівлю товарів та відмовляється від контактування, що унеможливило укладення договору про закупівлю саме з його вини, в межах даної процедури щодо Закупівлі, про що був складений Акт про встановлення факту ненадання відповідної інформації (документа) переможцем процедури закупівлі від 20.11.2024 №1. А отже, договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору. Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Час публікації: 2024-11-20 12:09:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бабушкін Валентин Іванович |
Телефон | 380931881065 |
Ел. пошта | K3.TENDERKOMPL@EPICENTRK.COM |
ТОВ "Епіцентр К" не планує долучати субпідрядника
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 33317231 |
---|---|
Поштова адреса | 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, ВУЛИЦЯ ОСТРОЗЬКА, будинок 90 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Монах |
Телефон | +380680142235 |
Ел. пошта | l.monakh@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-22 13:41:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-23 13:41:44
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (файл «Довідка 2261.pdf»), яка не містить зазначення найменування відповідного майна та/або обладнання, його кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надані документи, що підтверджують право власності / володіння / користування тощо майном (обладнанням). 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано авторизаційного листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. 1.5. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист щодо поставки нового товару (файл «лист 2264.pdf») не містить інформації щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адрес місць гарантійного обслуговування товару. 1.6. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано копії/скан-копії декларації про відповідність технічним вимогам або сертифікату про відповідність. 1.7. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 2.2. Підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій документів/документу на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2.3. Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 2.4. Підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, авторизаційного листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. 2.5. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових товарів належної якості відповідно до умов технічного завдання, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.6. Підпунктом 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії/скан-копії декларації про відповідність технічним вимогам або сертифікату про відповідність. 2.7. Підпунктом 4.8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, для учасників, організаційно-правова форма яких ТОВ чи ТДВ – рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування відповідним майном та/або обладнанням. 3.2. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо майном та/або обладнанням, що зазначені у довідці. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 3.3. Документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 3.4. Авторизаційний лист від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинний на дату подання тендерних пропозицій. 3.5. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.6. Копію/скан-копію декларації про відповідність технічним вимогам або сертифікату про відповідність. 3.7. Рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (у разі, якщо вартість майна, що є предметом такого правочину, не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, надати документи, що визначають вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3654401506 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Сосновського буд. 44 корпус а., кв.24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кормінець Поліна Русланівна |
Телефон | +380674103304 |
Ел. пошта | mebelok52@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-25 14:36:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 14:36:28
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, відносно осіб, що мають трудові та/або цивільно-правові відносини безпосередньо з учасником процедури закупівлі. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист щодо поставки нового товару, належної якості (файл «Гарантійний лист щодо нового товару.pdf») не містить інформації про технічні характеристики товару, що пропонується до поставки. 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.2. Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 2.3. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.4. Підпунктами 4.2, 4.3 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, відносно осіб, що мають трудові та/або цивільно-правові відносини безпосередньо з учасником процедури закупівлі. 3.2. Документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 3.3. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний некомерційне підприємство "МЦПМСД" ММР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38395183 |
Поштова адреса | 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, вул.Суворова буд. 83-Б |
Ім'я |
Білоцька Наталія |
Телефон | 0971289415 |
Ел. пошта | kzmmrcpmsd@ukr.net |