На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
333 333.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-22-011586-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 23:00 |
Дата останніх змін | 7 листопада, 12:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 333 333.33 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 жовтня, 16:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 666.67 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з проведення експертного обстеження обладнання, що працює під тиском та частковий технічний огляд вантажопідіймальних механізмів1 послуга Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, м. Херсон Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 20405673 |
---|---|
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Путятинський, будинок 2, офіс 521, 522 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Романюк Віктор Миколайович |
Телефон | 380672666981 |
Ел. пошта | zhetc.tender@ukr.net |
ПП «КРОПИВНИЦЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР»
Час публікації: 2024-11-05 13:20:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-06 13:20:08
Опис
За результатами розгляду встановлено, що тендерна Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", код за ЄДРПОУ 20405673 викладена учасником на веб-порталі Уповноваженого органу, має невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В недотримання вимог рядка 23 Додатка 1 до Тендерної документації (Вимоги до дозвільних документів) тендерна пропозиція, подана Учасником, не містить Атестат про Акредитацію випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO\ IEC 17025:2019 або договір з акредитованою лабораторією в сфері якої є посудини, що працюють під тиском, крани. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Рядок 23 Додатка 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати Атестат про Акредитацію випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO\ IEC 17025:2019 або договір з акредитованою лабораторією в сфері якої є посудини, що працюють під тиском, крани. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В недотримання вимог рядка 8 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасником не в повному обсязі підтверджено інформацію про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республіки Іран згідно з наданими у складі тендерної пропозиції документами (Довідка про відсутність пов'язаності.pdf), яка не має підтвердження, що Учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний(-і) власник(-и): не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) (для Учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців; для учасника(-ів)/акціонера(-ів)/засновника(-ів)/кінцевого бенефіціарного(-их) власника(-ів) Учасника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Рядок 8 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати в повному обсязі: 8) довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республіки Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що Учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний(-і) власник(-и) у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) (для Учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців; для учасника(-ів)/акціонера(-ів)/засновника(-ів)/кінцевого бенефіціарного(-их) власника(-ів) Учасника); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників), не є фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємством, який зареєстровано відповідно до законодавства зазначених країн (для Учасників фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників); не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176) (редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 р. № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178») (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців чи юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників) У випадку наявності дозволених пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 винятків, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються відповідні підтвердні документи, обґрунтування тощо, в тому числі з обов’язковою інформацією щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республіки Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (не пізніше 24 серпня 2022) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23083365 |
---|---|
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 54055, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛ. СЕВАСТОПОЛЬСЬКА, будинок 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бойченко Ірина |
Телефон | 380512478961 |
Ел. пошта | NIKEKSP@GMAIL.COM |
По даному Договору Замовником здійснюється попередня оплата у розмірі 50 % від ціни цього Договору .протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточна оплата за Послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Акта наданих послуг (Акта виконаних робіт) та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00131771 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Гордієнко Олена Василівна |
Телефон | 380957454645 |
Ел. пошта | olenahordiienko2023tec@gmail.com |