На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
106 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Крісла в кількості 30 штук, відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 13.11.2024року.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-22-010646-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 15:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 106 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 066.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 30 жовтня, 11:46 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Офісне крісло22 штука Адреса поставки: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103 Строк: до 13.11.2024 05:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Крісло для лаборантів8 штука Адреса поставки: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103 Строк: до 13.11.2024 05:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Розрахунки проводяться Замовником в національній валюті в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів на підставі видаткової накладної, яка засвідчує факт поставки Товару за наявності бюджетного фінансування. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями - для замовників, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державний університет "Житомирська політехніка " |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05407870 |
Поштова адреса | 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
Ім'я |
Власюк Олена Василівна |
Телефон | 380412241948 |
Ел. пошта | elenavlassuk@gmail.com |